Det hoppas nog alla oich det är ju bara 11Korta dagar kvarTwinSucker skrev:Det börjar arta sig riktigt bra det här...jag hoppas att dom flesta dyker upp oxå
Ska se om jag kan fixa fram lite mer utförlig beskrivning på vart vi ska köra så att ni vet lite mer
//TwinSucker
TwinSucker skrev:Jag tänkte väl att han inte skulle kunna hålla sig
Benkar den store Twin-touring-ledar-ledaren
betsy skrev:Benke, ta med ett våffelhjärn i ryggan också
benkar skrev:eller kanske ta med sig en köttbit och grilla på kvällen.. (typ "After Öppet Hus", drar igång grillen vid 19, 19.30 -tiden )
/B
Bonnie skrev:Läge för topbox? nääää....
Italientwin ska på sin höjd ha pakethållare
Grillbiff under sadeln kanske, mör och fin.
Jag säger bara en sak.... Benkarbenkar skrev:Jag kör ju en gammal sur touringhoj (twin), eller åtminstone sporttouring (twin) , så förutom en kaffeautomat, mjölkmaskin, torktummlare för blöta handskar, akkutmottagningsutrustning, i alla fall första förband, punkaspray, systemkamera osv... så ska väl ett våffeljärn inte spela någon större roll... MEN... måste ha ett som går på 12 volt, någon som har? Skulle inte heller vara fel med en bakmaskin (för kanelbullar) som går på 12 volt...
På Italienträffen så gjorde dom en snabb indelning på plats och det funkade kanonbikerwoman skrev:Hörrni, skämt åsido, vore det inte läge för nån slags gruppindelning?
Varför det?!?!?betsy skrev:Ta med ett våffelhjärn
bikerwoman skrev:Benkar, får inte vi MCE:are rabatt på kaffet oxå?
Hörrni, skämt åsido, vore det inte läge för nån slags gruppindelning? Vi kan väl knappast köra 60 st. på rad? Samt nåt slags system över hur vi kör resp. vad vi gör om nån kör vilse eller får nåt annat problem...
2ono skrev:Vad har man planerat för vägar i roslagen? SÅ man kan möta upp om man inte bor i betongen.
MikkE skrev:Det ska bli jävligt intressant och spännande och se/höra/njuta SEXTIOFEM(!) tvinnar mullra genom stan.
Detta skall bara dokumenteras!
Ni får leta bra i Gustavsberg efter Rapido!TwinSucker skrev:...
Därifrån kommer jag och ett gäng ta båten över till Rindö och sen vidare till Gustavsberg för att sen avnjuta lite våfflor hos Rapido.
//TwinSucker
Sweedo skrev:Ni får leta bra i Gustavsberg efter Rapido!
Föreslår att ni fortsätter mot Gullmarsplan istället.
Men jag kan rekommendera att ni kör via G-berg - Lagnö - Kovik - Insjön innan. En lite knixig bit innan transporten till staden.
Ja utrustning får han låna av BB. vi hämtar det i veckan någongång.TwinSucker skrev:Vi får väl se hur många som kommer när det väl gäller men hoppas kan man ju alltid göra
Om alla kommer så kan man ju snacka om att det kommer att bli Phetmuller
Har du hittat nån utrustning då?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!