betsy
Fuck cancer
benkar skrev:Ser ju bra (i alla fall hyfsat) ut, mulet och +15 på någon väder-rapport, +13 och sol på någon annan väder-rapport.
Här är det strax under +38 Ska kolla hur smart den där Iprenen är på riktigt...
benkar skrev:Ser ju bra (i alla fall hyfsat) ut, mulet och +15 på någon väder-rapport, +13 och sol på någon annan väder-rapport.
Don Tomaso skrev:Jo du kan vara lugn! Vette fasen om jag överhuvudtaget kommer iväg..
Om jag gör det kommer jag att lägga mig sist o filma karavanen....
betsy skrev:Här är det strax under +38 Ska kolla hur smart den där Iprenen är på riktigt...
bikerwoman skrev:Det som inte dödar det härdar.....
duckie skrev:Hm. Om jag får en paj också så är det ok.
Men jag väntar nu på din rapport senast 0730 i morgon bitti!
edit: jag måste åka 0800.
Kevorkian skrev:Just nu är det molnigt men solen tittar fram då och då. Enligt väderleksrapporten på Aktuellt igår finns risk för regn mot sen em/kväll. Tittar man på prognosen på www.smhi.se nu så säger den ung. samma sak. Lågtrycket kommer att dra in öster ifrån.
Edit: Åkningen kommer att bli av! Risken för dig är väl att du åker in i regnet när du åker hem.
Kevorkian skrev:Just nu är det molnigt men solen tittar fram då och då. Enligt väderleksrapporten på Aktuellt igår finns risk för regn mot sen em/kväll. Tittar man på prognosen på www.smhi.se nu så säger den ung. samma sak. Lågtrycket kommer att dra in öster ifrån.
Edit: Åkningen kommer att bli av! Risken för dig är väl att du åker in i regnet när du åker hem.
duckie skrev:Briljant! Hedersamt av dig att stiga upp i ottan och rapportera detta!
vågen skrev:Men va tusan...det va ju mitt jobb
//TwinSucker hos Vågen
Jeeey! Själv ligger jag i sängen och ska sätta igång System Of A Downs senasta platta.. KRYYYYYM!vågen skrev:Nu är det jag igen (vågen)
Fifaan va kul det ska bli idag! Sitter och dopar sig med kaffe, läste i metro att det kan klassas som doping
Sitter och laddar med musik från en bundleskiva av Uncut från oktober Jaja, bara att hoppas på väder och nybakta bullar. Nu är det manskost.
MikkE skrev:Jeeey! Själv ligger jag i sängen och ska sätta igång System Of A Downs senasta platta.. KRYYYYYM!
Men lilla gubben. NEJ, SOAD rockar sketan av BIA. (coola förkortningar)vågen skrev:släng dig i väggen mannen! Jag har Brothers in Arms Live och den är skönare än skönast sådeså. Vi borde hyra in ett par nissar som filmar längs vägen när 60 hojar med kärleksmotorer kommer mullrande
Don Tomaso skrev:Merde..min ögonsten läcker som en gris...
så går det om man är klåfingrig o BARA ska dra åt en bult...
Får bli släp till verkstan...
Nån som har hyfsat bekväm hoj att åka bakpå idag kanske?
Har ett helt färskt filmkit med lins att prova..görs sig nog bäst från en hoj...
Annars får ni inte bli oroliga om det står en röd Hyundai Accident utmed vägen varannan mil..
om jag nu lyckas genskjuta er...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |