TwinTräffen-Sthlm

macce

Återfödd
Gick med
9 Apr 2004
Hoj
En vit Ducce.
Verkar ju sköjj. Hakar på om det är hyfsat väder... tror jag... kanske... gah, beslutsångest... men jo, det gör jag nog. :)

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
bikerwoman skrev:
Det som inte dödar det härdar.....

Det som inte härdar är mjukt, kletigt och allmänt jobbigt att rengöra...

(felblandad epoxy kan betyda problem)

Tokas

Hoj hänger i garagetak, dags att skruva?
Gick med
24 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV mille -02
Tyvärr har jag inte kunnat byta bakdäck ännu, så jag måste tyvärr hoppa över denna runda. :huvet

Men jag ser fram emot ett nytt försök senare i år.

Må solen vara eder nådiga och kurvorna många!

Kevorkian

Lachryma Christi
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
0 bhp
duckie skrev:
Hm. Om jag får en paj också så är det ok. :)
Men jag väntar nu på din rapport senast 0730 i morgon bitti!

edit: jag måste åka 0800.

Just nu är det molnigt men solen tittar fram då och då. Enligt väderleksrapporten på Aktuellt igår finns risk för regn mot sen em/kväll. Tittar man på prognosen på www.smhi.se nu så säger den ung. samma sak. Lågtrycket kommer att dra in öster ifrån.

Edit: Åkningen kommer att bli av! Risken för dig är väl att du åker in i regnet när du åker hem.

Last edited:

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Kevorkian skrev:
Just nu är det molnigt men solen tittar fram då och då. Enligt väderleksrapporten på Aktuellt igår finns risk för regn mot sen em/kväll. Tittar man på prognosen på www.smhi.se nu så säger den ung. samma sak. Lågtrycket kommer att dra in öster ifrån.

Edit: Åkningen kommer att bli av! Risken för dig är väl att du åker in i regnet när du åker hem.

Briljant! Hedersamt av dig att stiga upp i ottan och rapportera detta!

tillägg: vi åker nu! See ya all

Last edited:

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Väderleksrapport för långväga hojvänner...

Jonathan Polhman sitter här och säger att är lätt molnighet med chansen för uppsprickande. Inget jävla regn förhelvette!

Väl mött.

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
Kevorkian skrev:

Men va tusan...det va ju mitt jobb :fatta! :fatta! :gråta

//TwinSucker hos Vågen

Kevorkian

Lachryma Christi
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
0 bhp
vågen skrev:
Men va tusan...det va ju mitt jobb :fatta! :fatta! :gråta

//TwinSucker hos Vågen

Så där går det när man dricker för mycket alkohol dagen innan :fyllisar

Sen har jag lite hjälp av alla pilska fåglar som börjar nuppa utanför mitt hus vid 4-tiden varje morgon. Det är ett satans liv här kan jag meddela :hihi

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
Nu är det jag igen (vågen)

Fifaan va kul det ska bli idag! Sitter och dopar sig med kaffe, läste i metro att det kan klassas som doping :fakta

Sitter och laddar med musik från en bundleskiva av Uncut från oktober :rock :va Jaja, bara att hoppas på väder och nybakta bullar. Nu är det manskost.

MikkE

Guest
Guuuten morgen!
Kul att vakna upp med två näsborrar som är totalt igentäppta. Gick upp för att snyta mig, tog ena tog andra... började blöda näsblod, *suck*. In med fetaste bomullstussen i borren och passade då också på att hosta upp lite slembollar. Men en god nyhet är iaf att halsen inte är lika dålig som den var igår, nu kan jag svälja utan att behöva göra en 'aj-oj-iiiii-aj-aj-aj!!' min. Får se hur det blir med näsan nu bara....

Skön morgon så att säga då.

Morrn på er!

MikkE

Guest
vågen skrev:
Nu är det jag igen (vågen)

Fifaan va kul det ska bli idag! Sitter och dopar sig med kaffe, läste i metro att det kan klassas som doping :fakta

Sitter och laddar med musik från en bundleskiva av Uncut från oktober :rock :va Jaja, bara att hoppas på väder och nybakta bullar. Nu är det manskost.
Jeeey! Själv ligger jag i sängen och ska sätta igång System Of A Downs senasta platta.. KRYYYYYM!

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
MikkE skrev:
Jeeey! Själv ligger jag i sängen och ska sätta igång System Of A Downs senasta platta.. KRYYYYYM!

släng dig i väggen mannen! Jag har Brothers in Arms Live och den är skönare än skönast sådeså. Vi borde hyra in ett par nissar som filmar längs vägen när 60 hojar med kärleksmotorer kommer mullrande :kär :rock

MikkE

Guest
vågen skrev:
släng dig i väggen mannen! Jag har Brothers in Arms Live och den är skönare än skönast sådeså. Vi borde hyra in ett par nissar som filmar längs vägen när 60 hojar med kärleksmotorer kommer mullrande :kär :rock
Men lilla gubben. NEJ, SOAD rockar sketan av BIA. (coola förkortningar)
Jag kommer att film, Don Tomaso kommer att filma, om det blir fler vet jag inte.

Don Tomaso

Mille modificato
Gick med
20 May 2004
Hoj
Hojlös men hjärtat klappar aprilia
Merde..min ögonsten läcker som en gris...
så går det om man är klåfingrig o BARA ska dra åt en bult...
Får bli släp till verkstan...
Nån som har hyfsat bekväm hoj att åka bakpå idag kanske?
Har ett helt färskt filmkit med lins att prova..görs sig nog bäst från en hoj...
Annars får ni inte bli oroliga om det står en röd Hyundai Accident utmed vägen varannan mil..
om jag nu lyckas genskjuta er... :D

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Don Tomaso skrev:
Merde..min ögonsten läcker som en gris...
så går det om man är klåfingrig o BARA ska dra åt en bult...
Får bli släp till verkstan...
Nån som har hyfsat bekväm hoj att åka bakpå idag kanske?
Har ett helt färskt filmkit med lins att prova..görs sig nog bäst från en hoj...
Annars får ni inte bli oroliga om det står en röd Hyundai Accident utmed vägen varannan mil..
om jag nu lyckas genskjuta er... :D

Tror du verkligen att nån hojåkare skulle bli nervös om det står en bil lätt gömd och filmar alla som åker förbi? :D :7peta

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024