kjuze skrev:
Hehe jag känner mig lite kluven måste jag säga. Jag tycker det är väldigt korkat av personen som gör detta men jag kan inte heller säga att jag inte kommer kolla på filmerna(inte gjort ännu).
Det vore bättre som några säger om det inte vore lika komerciellt. Att man gjorde filmer för inbördes beundran eller liknande..
Håller med här till fullo, jag anser att INGEN ens skall försöka sig på något av det han gör och att det är vansinnigt, men ändå...man kan inte låta bli att titta på filmerna småle lite grann och förundras hur överdjävlig han är och hur han hanterar hojen bland trafik i dessa farter, hur han retar polisen, man kan nästan "känna" sig in i hans ställe, sen vet man ju att de inte är vanliga standardprylar han tillhandhåller mot för oss övriga dödliga, man sitter lite och småler, inte för att man skulle vilja göra efter just det, men det här med Ghost väcker nog liten idet undermedvetna klocka bland många att ibland köra lite tokigt, gasa på lite extra, några galna omkörningar etc etc, jag tror dock att ju äldre man är desto mer kan man inta ghostrider med distans, tror dock det kan vara lite av "döden" för många yngre som anser sig odödliga och är Ghostriderwannabees. Tror alla former av mc filmer, med folk som gör stoppies, wheelis, speed cam etc etc, påverkar alla på något sätt, och ju yngre man är och har lättare att påverkas så är det farligare.