Barrett skrev:Någon som vet ngt om kommade trävling i Sommen, Tranås? Hur är banan? Asfalt, grus, hopp...?
Valet står mellan att köra den tävlingen eller den i Kalmar, som det för övrigt går hitta inbjudan till på www.kalmarmk.se
jb skrev:Roligaste banan jag har kört.
Barrett skrev:Oki, det låter ju lovade. Kan man be om ett mer utförligt svar? Vad är det för underlag t.ex?
Barrett skrev:Någon som vet ngt om kommade trävling i Sommen, Tranås? Hur är banan? Asfalt, grus, hopp...?
Valet står mellan att köra den tävlingen eller den i Kalmar, som det för övrigt går hitta inbjudan till på www.kalmarmk.se
Lindhracing skrev:Tävlingen i Kalmar går den 15 maj och krockar med tävlingen på Ticksta, Sommen är den 22 maj.
Magnus
Barrett skrev:Jo jag vet, men av ekonomiskaskäl kommer jag sannolikt bara ha råd att köra ett utav racen. Ticksta går bort pga avståndet, så det står mellan Tranås & Kalmar.
Sponsra, någon?
420 skrev:Självklart Tranås/Sommen! Kalmarbanan är som vilken gocartbana som helst.
Och det är många som säger att banan i Sommen förra året var mkt kul.
Borde ju inte bli sämre i år.
420 skrev:Självklart Tranås/Sommen! Kalmarbanan är som vilken gocartbana som helst.
Och det är många som säger att banan i Sommen förra året var mkt kul.
Borde ju inte bli sämre i år.
Stoffy skrev:Jag har kört på banan i kalmar och det är inte vilken gocartbana som helst. Jag rankar den som sveriges roligaste gocartbana.
Tråkigt att den krockar med sverige cupen för den måste man nu vara med i.
Stoffy skrev:Jag har kört på banan i kalmar och det är inte vilken gocartbana som helst. Jag rankar den som sveriges roligaste gocartbana.
Tråkigt att den krockar med sverige cupen för den måste man nu vara med i.
Supermoto skrev:Har uppdaterat med var man hittar mer info för ett gäng rejs på förstasidan.
HahaNo'rise skrev:Inte nog med att du förnedrade mig på banan i Tisdags du måste ha en skrytavatar bara för att gnugga in det ännu mer va ha ha ha haa
mvh//Norris
Supermoto skrev:Haha
Det är inte för att jävlas med nån, vill bara dela med mig av min glädje
schield skrev:Nån som har lite mer info om tävligen i Skövde till helgen? Tider osv...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|