magnus_moss
Racing is life!
- Gick med
- 11 Aug 2003
- Hoj
- Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Det är något speciellt med tekniska ting, tyskar och Tyskland; det lirar liksom, det blir något extra! fick mina nya Daytona-boots häromdagen och bara kartongen är ju något alldeles extra!
OCh de har fattat det!!! På framsidan skriver de detta med STORA bokstäver
Och när man sedan kommer till baksidan så bara det VÄLLER emot en
Det TYSKA språket!!!! Fifan vad najs det är! Ska man beskriva tekniska ting SKA det ske på tyska. Smaka på "Sicherheit"... djevlar vad trygg jag känner mig! "Qualität"; kan ni känna styrkan i stygnen???
OCh sedan bara det fortsätter:
Det går ju bara inte att snacka bort att "Sheinbeinschutz" låter MYCKET mer safety än "Shin Bone Reinforcing", att "Stahleinlage" låter MYCKET starkare än "Steel Inlay" och att "Klettverschluss" sluter MYCKET tätare än "Burr Adheshion Fastener"
Att sedan designavdelningen också är så tysk att bootsen ICKE tåler att fotograferas, ja... det är kanske också lite typiskt. Såååå osexiga är de att jag tänker INTE visa upp dem! Men kartongen, med tyskan... Zehr Gut!!!
OCh de har fattat det!!! På framsidan skriver de detta med STORA bokstäver
Och när man sedan kommer till baksidan så bara det VÄLLER emot en
OCh sedan bara det fortsätter:
Det går ju bara inte att snacka bort att "Sheinbeinschutz" låter MYCKET mer safety än "Shin Bone Reinforcing", att "Stahleinlage" låter MYCKET starkare än "Steel Inlay" och att "Klettverschluss" sluter MYCKET tätare än "Burr Adheshion Fastener"
Att sedan designavdelningen också är så tysk att bootsen ICKE tåler att fotograferas, ja... det är kanske också lite typiskt. Såååå osexiga är de att jag tänker INTE visa upp dem! Men kartongen, med tyskan... Zehr Gut!!!
Last edited: