Zarrell
Stunter Wannabe
Blä ![Spy :zpy :zpy](/img/smilies/barfy.gif)
![Spy :zpy :zpy](/img/smilies/barfy.gif)
Är ju musik! Eller nått. Jag ska göra avsteg från det kollektiva tänkandet på SH att allt som inte är en K5/R1/whatever som har begåvats med ett slipon, och på sin höjd ett Pazzo handtag eller två beroende på vilket håll föraren vällt sin ögonsten, är bara skräp.
Jag tycker iaf att dom låter härligt raspigt!
[YOUTUBE-ID]HhwCKAZ7UCE[/YOUTUBE-ID]
Va e det för fel på dem![]()
Den där var ännu bättre!!!
9 min gaskontroll, orkade inte med hela.
Kille är helt seriös med att göra o visa upp detta med två hojar.
Va e det för fel på dem![]()
Rörde till mina kopierade adresser. Det var den här jag menade att posta http://www.youtube.com/watch?v=XL10Q8kaSHI&feature=related. Men jag håller med om han innan har en kvick handled.
Rörde till mina kopierade adresser. Det var den här jag menade att posta http://www.youtube.com/watch?v=XL10Q8kaSHI&feature=related. Men jag håller med om han innan har en kvick handled.
För att svenskar är så mycket bättre?
[YOUTUBE-ID]-1BMTHmqi00[/YOUTUBE-ID]
Den killen skulle man ju bara velat ge en rak höger bara sådär när han gör så med en hoj, snacka om idiot![]()
Det blir så där när man inte är "man enough to ride the bike" så det enda man kan göra för att visa maskinen vem som är herre över den, är att hålla fullgas.
-Stillastående givetvis, annars dör man ju DiReKt!11
Den killen skulle man ju bara velat ge en rak höger bara sådär när han gör så med en hoj, snacka om idiot![]()
En sak jag tycker är kosntigt är ju att dom inte skjuter några motorer? Finns inget elektroniskt varvbryt på dom där som på moderna hojar precis...
Eller att inte oljan börjar "koka" och dom skär ihop....hehe
Är det nån som vet om hans identitet?Bostadsort? Äger han hojen fortfarande.... stackars sate som är efter honom som ägare,.....
jubelidiot.....![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |