Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De här gillar jag bäst. Man rullar ihop och petar in de långt i hörselgången. Lågt expansionstryck står det och det innebär att de är sköna att ha i också. Prova!
Finns på Apoteket:
Max Lite öronproppar av polyuretan orange .
![]()
Nån som har erfarenheter av whisper kit? Tar det bort ljudet eller bara vindbruset? Blir det krångligt att få på sig hjälmen![]()
![]()
Köpte till min Shohej hjälm.
Funkar helt GREJT.![]()
Hittar inte något sådant till min Arai,men gör jag det blir det köp direkt .
Ska kanske beställa något sådant.
http://www.proline-sports.co.uk/acatalog/UK_Wind_jammer_21.html
Absolut bäst, går ju inte att åka hoj utan att lyssna på mp3 eller snattra i telefon.Jag har provat igenom de flesta här i tråden och tycker inte att någonting fungerar riktigt bra. Däremot sitter dessa helt utomordentligt bra och det blir rejält tyst.
Inte för att det är proppar men... Hörlurar till Ericsons Walkmantelefoner. De heter "Bärbar stereo handsfree HPM-70".
![]()
Det är inte lika effektivt som hörselproppar. Jag köpte det till min och det tar bort vindbruset från undersidan på hjälmen effektivt. Ger även en viss känsla av att hjälmen blir stabilare. Däremot så blev det för varmt och tätt i hjälmen för mig, glasögonen immade igen hela tiden. Men utan brillor och med pinlock är det najs. Lånade ut det till polaren (som inte har glasögon) som tyckte det var kanon.Nån som har erfarenheter av whisper kit? Tar det bort ljudet eller bara vindbruset? Blir det krångligt att få på sig hjälmen![]()
![]()
I tidningen jag jobbar för har vi stor artikel om just öronproppar i nummer 7 som kommer ut i morgon.
vilken tidning då?
MC-Nytt
Vågar inte skriva större, då får man nog bassning för reklam...
Tappar man inte känsla, för mig så är det lukt,syn,känsel,hörsel som gäller varför vill man va "döv" då är väl,playstation ett alternetiv![]()
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |