Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
http://www.webbikeworld.com/r2/windjammer/helmet-wind-blocker.htm En sån o ett par gula proppar , sen kan jag garantera dig att det blir tyst i hjälmen. Använder enbart windjammer o är fullkomligt nöjd med det... Åkte inte en meter utan proppar förut !
Var köper man en sådan???????
+1De här gillar jag bäst.
Du kanske behöver en ny hjälm![]()
Tappar man inte känsla, för mig så är det lukt,syn,känsel,hörsel som gäller varför vill man va "döv" då är väl,playstation ett alternetiv![]()
Tappar man inte känsla, för mig så är det lukt,syn,känsel,hörsel som gäller varför vill man va "döv" då är väl,playstation ett alternetiv![]()
http://www.e-a-r.info/se/Page.asp?PageNumber=563 Deras Soft yellow neons. Man ska bara se till att rulla ihop dem ordentligt, fatta det berömda "apgreppet" och trö in dem så lång som man vågar + lite till. Då blir det slutbrusat.
Vad kostar en sådan bralla då?
I Sverige eller privatimport? Inhemska betingar alltid ett högre pris.
För er som pratar hörseldämpare; En låda E-A-R"Soft" betingar 400svenska pesetas på ett ungefär, då får man 250 par.
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning