Skrap
Sugen!
Jag kör med såna som nicke rekommenderade fungerar bra för mig, gäller bara att få in dem ordentligt i örat. Skönare än apotekets gula som jag får ont i öronen av efter bara en timmes användning.
http://www.webbikeworld.com/r2/windjammer/helmet-wind-blocker.htm En sån o ett par gula proppar , sen kan jag garantera dig att det blir tyst i hjälmen. Använder enbart windjammer o är fullkomligt nöjd med det... Åkte inte en meter utan proppar förut !
Var köper man en sådan???????
+1De här gillar jag bäst.
Du kanske behöver en ny hjälm
Tappar man inte känsla, för mig så är det lukt,syn,känsel,hörsel som gäller varför vill man va "döv" då är väl,playstation ett alternetiv
Tappar man inte känsla, för mig så är det lukt,syn,känsel,hörsel som gäller varför vill man va "döv" då är väl,playstation ett alternetiv
http://www.e-a-r.info/se/Page.asp?PageNumber=563 Deras Soft yellow neons. Man ska bara se till att rulla ihop dem ordentligt, fatta det berömda "apgreppet" och trö in dem så lång som man vågar + lite till. Då blir det slutbrusat.
Vad kostar en sådan bralla då?
I Sverige eller privatimport? Inhemska betingar alltid ett högre pris.
För er som pratar hörseldämpare; En låda E-A-R"Soft" betingar 400svenska pesetas på ett ungefär, då får man 250 par.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |