Solid snake
Guest
knut-sporthoj skrev:köp en ny skiva kanske??
Kostar hur mycket som helst ju.
knut-sporthoj skrev:köp en ny skiva kanske??
precis fick tag på en begagnad ganska billigt från sams motor.. nu är det drivpaketet som krånglar.. får grejerna på fredag tidigastSolid snake skrev:Kostar hur mycket som helst ju.
*TZR91* skrev:Nån som vet var man kan köpa ensitscuts till en TZR (1991), skulle gärna vilja ha en men hittar ingen. Kanske någon som har en att sälja?
Kollade deras sida, men hittade ingen till min ... de har antagligen slutat sälja demPadde skrev:S-Racing har förr haft cutsar till TZR, vet inte om dom har längre, kostade runt 1000 lappen har jag för mig.
Anton_Ljunghusen skrev:Anläggningsytan är utsliten, tunn
TheDiversion skrev:Fel, man ska byta när sträcket i mitten på klotsarna inte synst längre pga slitaget.
knut-sporthoj skrev:min oljelampa lyser när den är i friläge men inte när jag kör är det så på alla eller? yamaha tzr-87
*TZR91* skrev:Min temperaturmätare har börjat bete sig lite underligt, nålen rycker liksom fram och tillbaks, eller hoppar... vad kan detta bero på? glapp i nå kablar? Måste fixa det iaf..
Ska göra de, tack för tipset!Solid snake skrev:Kolla på topplocket, den kabeln hade benägenhet att hoppa av på båda mina, man kan trycka ihop den lite så sitter den där, annars får du leta där kabeln går in i panelen.
Anton_Ljunghusen skrev:Nån som bromsat hårt från 150 till stillastående med tzr? Undrar om skivan klarar det
_mini_ skrev:nån som kan ha en aning om vad det kan vara för fel på hojen... den ladda på tomgång men inte när man varvar den?(mätte utan bateri)
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|