...bangar du på Bastun? Eller menar du att det finns bastu på båten ock?Tweety skrev:Kryssnings iden var ju kanon!!
TomK skrev:Ja, på rätt färja och med rätt folk är det alltid en kul grej...
Ahh... en kombinationsaktivitet. Vi skjuter paintball på varandra i bastun på en finlandsfärja samtidigt som vi dricker öl och ligger, i M:et's anda, spritt näck, utslagna och delar ut medaljer till Pingvinen!Taz skrev:...bangar du på Bastun? Eller menar du att det finns bastu på båten ock?
Sphyrna skrev:Ahh... en kombinationsaktivitet. Vi skjuter paintball på varandra i bastun på en finlandsfärja samtidigt som vi dricker öl och delar ut medaljer till Pingvinen!
zeal skrev:det är klart det blir !, öl chips o grillkörv.. o bastu
men jag ska försöka pricka in en fin helg för det.
närmaste månaden sept. / okt. blir det iallfall.
återkommer..
/z
Kan inte du ta med lill-kawwan så vi kan köra runt med den på bastulavarna också?Kryptonit skrev:
Det låter roligt
det var värst vad alla trackar han då.. *klappar på huvvet*Tinatjejen skrev:Fat den här gången ska du väl slippa ta hand om M:et, eller hur M:et? .
Vi slänger han bara i ån så vaknar han
zeal skrev:
nu börjar jag bli sugen på det ordengligt altså.. måste kolla upp det dära idag..
/z
Sphyrna skrev:Ahh... en kombinationsaktivitet. Vi skjuter paintball på varandra i bastun på en finlandsfärja samtidigt som vi dricker öl och delar ut medaljer till Pingvinen!
Sphyrna skrev:Kan inte du ta med lill-kawwan så vi kan köra runt med den på bastulavarna också?
M:et skrev:...annars om vi ska vara lite seriösa så hade jag tänkt, eller rättare sagt bestämt, att vi ska fixa en minomoto styrning när första snön lägger sig.
Vi måste protestera och visa att lite snö inte kan stoppa oss
M:et skrev:Det var ett jäkla liv om mina bastuaktiviteter
Jag ska visa er att jag kan svepa en halvliter hemmabrygt i bastun utan att slockna
M:et, snart i en bastu nära dig
Tinatjejen skrev:Då ska vi stå på rad med kamerorna och skapa bildbevis på att så inte kommer att bli
Denna gång blir det inga censurerade bilder
Tinatjejen skrev:Denna gång blir det inga censurerade bilder
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati