Firefly
Sporthojsnörd
Håller med. Det vi är bäst på är ju att klanta oss och fika...sanntur skrev:KANSKE ska hålla oss till nåt som e lagom tufft, Inte SÅ fräckt att kalla sig DEVILS och BARA va världsmästare i knyppling och virkning...
Håller med. Det vi är bäst på är ju att klanta oss och fika...sanntur skrev:KANSKE ska hålla oss till nåt som e lagom tufft, Inte SÅ fräckt att kalla sig DEVILS och BARA va världsmästare i knyppling och virkning...
Ni, kan prata för er själva, nuför tiden lägget jag kärringen hemma när det ska köras.sanntur skrev:KANSKE ska hålla oss till nåt som e lagom tufft, Inte SÅ fräckt att kalla sig DEVILS och BARA va världsmästare i knyppling och virkning...
Det låter väl ganska neutralt, det går säkert att behålla din "logga" till det...Wolfskin skrev:Weels on Fire......................
Klart den har mycket att ge. Den ska tydligen ge lite till även efter att mätaren stannat på 299...Wolfskin skrev:Ni, kan prata för er själva, nuför tiden lägget jag kärringen hemma när det ska köras.
Eller så blåser fika tanten av effter 3 sek när jag ligger i 200...
Å fy fan vad CBR 1000RR går.
275 innan bron mot torp å den hade kvar att ge. Tjihoooooooooooo!!!!!
Det var inget namn förslag, det e däcken på hojen efter jag varit där och gett hojen vad den tålsanntur skrev:Det låter väl ganska neutralt, det går säkert att behålla din "logga" till det...
Den e grym, körde min igår (kändes lam).Firefly skrev:Klart den har mycket att ge. Den ska tydligen ge lite till även efter att mätaren stannat på 299...
Men det var ett rätt bra namnförslag.... Faktiskt...Wolfskin skrev:Det var inget namn förslag, det e däcken på hojen efter jag varit där och gett hojen vad den tål
Det e helt ok, tanken e väl att det e ska bli en klubb för närliggande orter till ua.Rozzi skrev:Jag bor i Lkil på sommrarna och undrar hur man blir medlem i framtida klubben.. själv kör jag en R6_00...
Powerwheelar CBR600F på tvåan, ha ha ha, inte ens på ettan... Möjligen PLÅGWEELAR!!Gothmog skrev:Vad gör en 600F då?
Stämmer det att den har 106 Hk i motorn?
Verkar vara en vettig hoj, men jag får nöja mig med mitt strykjärn...
Ja, just det... Jag glömde fråga...
Powerwheelar CBR600F på tvåan?
Du nu ska vi inte klanka ner på min hoj,sanntur skrev:Powerwheelar CBR600F på tvåan, ha ha ha, inte ens på ettan... Möjligen PLÅGWEELAR!!
Vet inte riktigt. Jag tycker att allt har stannat av. Nån logga var aldrig klar, vi hade några på förslag. Men just nu vet jag inte vad som händer...Ravetrancer skrev:hur ser loggan er ut???
Jag ligger på å försöker få tag i någon som kan tala om vad som gäller att köra med namn å logga...Firefly skrev:Vet inte riktigt. Jag tycker att allt har stannat av. Nån logga var aldrig klar, vi hade några på förslag. Men just nu vet jag inte vad som händer...
Asså, vi kallar oss för Nisses Senaps vänner, och har en liljekonvalj på ryggen. Detta är ju rörigare än min kalsonglåda. Förresten, det där med wheels on fire verkar lite tråkigt.. blir det inte fräckare med veals on fire? (brinnande kalvar)Wolfskin skrev:Jag ligger på å försöker få tag i någon som kan tala om vad som gäller att köra med namn å logga...
Men hittar inte riktigt någon att snacka med.
Ska även kolla med vissa mc-klubbar.
Wolfskin skrev:Ja vem fan snackar, du sålde din för du fega ur!!!!!!!!!!!!!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|