Bättre vi tar det på plats, inte så många "ÖGON"Marals76 skrev:Vart går färden? Någon som har nått inplanerat?
Bla bla bla, jag har ju erkännt att jag inte är snabb... ok...sanntur skrev:Nå, va tyckte "marals 78" om svängen? synd att inte fler dök upp, "posörerna" brukar hålla upp farten bättre då...
sanntur skrev:Nå, va tyckte "marals 78" om svängen? synd att inte fler dök upp, "posörerna" brukar hålla upp farten bättre då...
Firefly skrev:Lite bilder från idag...
DUGER INTE MIN HOJ FÖR DIN KAMERA??? :kockoFirefly skrev:Lite bilder från idag...
sanntur skrev:DUGER INTE MIN HOJ FÖR DIN KAMERA??? :kocko
Klart den gör. Jag trodde bara inte du ville vara med på sådan posörverksamhet....sanntur skrev:DUGER INTE MIN HOJ FÖR DIN KAMERA??? :kocko
Firefly skrev:Klart den gör. Jag trodde bara inte du ville vara med på sådan posörverksamhet....
HAr pratat runt lite med folk.Marals76 skrev:När ska ni till Bike i helgen?? Vi kunde kanske mötas upp en bit på vägen
Read my profile... Jag har ju erkännt mig som posör.hållundan skrev:Jäklar, det är ruskigt mycket posörvarning på er gubbar där uppe!!!
Närå, det är svinsnyggt
Jag kommer säkerligen upp som sagt å åker ett par svängar med er när sommaren börjar komma...
/H
Jag kom på ett namn på "din" klubb, "BALKRYTTARNA MC"Firefly skrev:Read my profile... Jag har ju erkännt mig som posör.
Tjena. Det är ju kanon. Vi ska ses på torget i Uddevalla klockan 10:00 är det tänkt...CBRDea skrev:Tjena!
Försöker ragga ihop ett gäng från lysekil/brastad för en biketur till helgen. Kanske kan mötas i U-A. Ser ju coolare ut desto fler vi är
Kan kanske få ihop fem sex hojar, inte många men alltid något.
Det var jag som kom till taxi i lysekil på annandag påsk, rödvit CBR. Snackade ett par ord med ett par av er. Vi från lysekil/brastad är troligen gärna på när det gäller klubb.
"Four Town Posers"
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari