När det är blött e´det GRATIS!!Firefly skrev:Jag har inte däck nog att ha råd med börnisar... Inte ens på gräs skulle jag tänka mig
När det är blött e´det GRATIS!!Firefly skrev:Jag har inte däck nog att ha råd med börnisar... Inte ens på gräs skulle jag tänka mig
Jag va där, pratade med den andra "kaffetanten" (jag undviker ordet "kärring" då jag fått uppfattningen att han tar illa upp) Va tror du om Norge?? Jag tog av "fuggarna" i dag oxå, ska FÖRSÖKA få den att gå på alla burkar, när jag kör lika sakta som ni. Det är bara därför som jag kört lite fortare än erWolfskin skrev:Vi blev ett gött gäng idag ändå!!!
Synd att gbg:arna inte kom.
Sanntur skulle inte du komma??? På 4 hjul???
Men det va kul idag iaf.
Det är då jag som är den andra kaffetanten om någon undrar vem han syftar på...sanntur skrev:Jag va där, pratade med den andra "kaffetanten" (jag undviker ordet "kärring" då jag fått uppfattningen att han tar illa upp) Va tror du om Norge?? Jag tog av "fuggarna" i dag oxå, ska FÖRSÖKA få den att gå på alla burkar, när jag kör lika sakta som ni. Det är bara därför som jag kört lite fortare än er
17 maj e ju en måndag! Jobbar nog då.sanntur skrev:Jag va där, pratade med den andra "kaffetanten" (jag undviker ordet "kärring" då jag fått uppfattningen att han tar illa upp) Va tror du om Norge?? Jag tog av "fuggarna" i dag oxå, ska FÖRSÖKA få den att gå på alla burkar, när jag kör lika sakta som ni. Det är bara därför som jag kört lite fortare än er
Wolfskin skrev:17 maj e ju en måndag! Jobbar nog då.
Har ju börjat jobba igen! så jag har råd med kaffe å fika
Föresten trodde du skulle komma till torget igår, enda chansen att köra om dig!
Johan R6 skrev:Aronsmedlem? Finns klubben kvar? Längesen man såg nån tycker ja..
.....Firefly skrev:LYSTRING ALLA MED UDDEVALLAANKNYTNING!!!
Nu har Swedie fixat ett eget litet "forum" åt oss.
Så gå nu in under MC-grupper så finns en avdelning som heter Uddevalla där. Håll snacket snyggt där nu så låter Swedie oss behålla det.
Så från och med nu så kan ni starta egna trådar i uddevallaforumet under MC-grupper.
Därmed är denna tråden avslutat!
/Firefly
================================================
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari