Raggar män, verkar det som. Eller bara allmänt förpestar tillvaron.*Lisan* skrev:Ursäkta en kanske dum fråga men .. vad gör man här om man inte har en motorcykel då..?
Raggar män, verkar det som. Eller bara allmänt förpestar tillvaron.*Lisan* skrev:Ursäkta en kanske dum fråga men .. vad gör man här om man inte har en motorcykel då..?
*Lisan* skrev:Ursäkta en kanske dum fråga men .. vad gör man här om man inte har en motorcykel då..?
*Lisan* skrev:Det blir det nog värre med .. känner mig inte tillräckligt säker för att köra med massa proffs
bebbe skrev:Kom ner till GBG så kan vi köra en vanlig glass ätar tur, är inte så tokigt att åka med nybörjare som tar ner tempot lite
DumDum skrev:Ska vi kanske försöka organisera en lite långsammare tur av den typ som gick i Sthlm för ett litet tag sedan? "Lite sportigare" körning på småvägarna, max 20+ eller något sådant.
*Lisan* skrev:Ursäkta en kanske dum fråga men .. vad gör man här om man inte har en motorcykel då..?
Swedie skrev:nu är det snart för många tjejer! mer kvinnoförtryck åt folket skojar bah! men jag tror det är rekord i Sporthoj.com's historia. Så här många flickor har här aldrig varit samtidigt
Proffs? Dom har ju gått ut med officiellt att dom bara håller på med posing där uppe i Uddevalla ju*Lisan* skrev:Det blir det nog värre med .. känner mig inte tillräckligt säker för att köra med massa proffs
VILDING skrev:Välkommen hit jag är oxå ny här...kul med mer tjejer girl power hihihi....ha en trevlig dag.... Vilding
Mattias skrev:Raggar män, verkar det som. Eller bara allmänt förpestar tillvaron.
bebbe skrev:Kom ner till GBG så kan vi köra en vanlig glass ätar tur, är inte så tokigt att åka med nybörjare som tar ner tempot lite
Swedie skrev:nu är det snart för många tjejer! mer kvinnoförtryck åt folket skojar bah! men jag tror det är rekord i Sporthoj.com's historia. Så här många flickor har här aldrig varit samtidigt
Tofast4Hjo skrev:Välkommen då, tja själv sitter jag bakpå och trivs bra med det. Jag och pojkvännen (som fortfarande envisas med att inte bli medlem) har funnit och träffat vänner som delar vårt intresse: åka på träffar, festa, snabba motorcyklar och bilar. Här på kan man diskutera och fråga ALLT mellan himmel och jord.
*Lisan* skrev:Tack så hemskt mycket för erbjudandet men jag tror jag skulle få nervsammanbrott av att köra i Gbg
DumDum skrev:Äsch då , det är inte så svårt. Det funkar ungerfär som följande:
Ju dyrare bil desto större fara utgör den, filbyte utan blinkers, ignorerar stoppplikt, osv, osv.
Riktigt risig bil: kusin bonde från landet på besök i stan, vinglar och far lite men kör så sakta pga taskig koll att dom inte utgör någon större fara.
Stan är uppdelad i två delar, norr och syd. Är du inte i den ena så är du i den andra.
ALLA vägar leder till hisingen.
Akta dig för gula lastbilar, dom kör som idioter! (jag kanske rattar den).
Ge akt på fordonstrafik förbjudenskyltarna. Missar du en så är risken att du möter en spårvagn på din väghalva överhängande och det vill du inte.
Annars är det bara att köra.
*Lisan* skrev:Ja för det är ju vanligtvis den utstyrseln vi flickor brukar ha när vi tvättar motorcykeln ..
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|