Uddevallatjej

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
*Lisan* skrev:
Ursäkta en kanske dum fråga men .. vad gör man här om man inte har en motorcykel då..? :cool:
Raggar män, verkar det som. Eller bara allmänt förpestar tillvaron.

VILDING

Go o glad kex choklad.
Gick med
28 May 2004
Hoj
_
hej o välkommen

:7peta Välkommen hit jag är oxå ny här...kul med mer tjejer girl power :tuttar :yoparty hihihi....ha en trevlig dag.... :hihi Vilding
*Lisan* skrev:
Ursäkta en kanske dum fråga men .. vad gör man här om man inte har en motorcykel då..? :cool:

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
*Lisan* skrev:
Det blir det nog värre med .. känner mig inte tillräckligt säker för att köra med massa proffs :(

Kom ner till GBG så kan vi köra en vanlig glass ätar tur, är inte så tokigt att åka med nybörjare som tar ner tempot lite :tungan

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
bebbe skrev:
Kom ner till GBG så kan vi köra en vanlig glass ätar tur, är inte så tokigt att åka med nybörjare som tar ner tempot lite :tungan

Ska vi kanske försöka organisera en lite långsammare tur av den typ som gick i Sthlm för ett litet tag sedan? "Lite sportigare" körning på småvägarna, max 20+ eller något sådant.

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
DumDum skrev:
Ska vi kanske försöka organisera en lite långsammare tur av den typ som gick i Sthlm för ett litet tag sedan? "Lite sportigare" körning på småvägarna, max 20+ eller något sådant.

Jag hänger på :)

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
bebbe skrev:
Jag hänger på :)

Vi kan ta ett snack till helgen om det istället för att vi drar iväg tråden helt OT. (som vanligt).

Tillbaka till ämnet:

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Jag var här innan jag hade motorcykel o körkort. Förpestade forumet redan då och gör det fortfarande trots att jag nu äger hoj och har lappen :tummenupp

Mycket snack om girlpower... :va

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
*Lisan* skrev:

Välkommen då, tja själv sitter jag bakpå och trivs bra med det. Jag och pojkvännen (som fortfarande envisas med att inte bli medlem) har funnit och träffat vänner som delar vårt intresse: åka på träffar, festa, snabba motorcyklar och bilar. Här på kan man diskutera och fråga ALLT mellan himmel och jord. :)

Last edited:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
nu är det snart för många tjejer! mer kvinnoförtryck åt folket :rock :D skojar bah! men jag tror det är rekord i Sporthoj.com's historia. Så här många flickor har här aldrig varit samtidigt :p

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
*Lisan* skrev:
Det blir det nog värre med .. känner mig inte tillräckligt säker för att köra med massa proffs :(
Proffs? Dom har ju gått ut med officiellt att dom bara håller på med posing där uppe i Uddevalla ju :)

Nåväl, välkommen till Sporthoj, här är det skoj.

:hej

*Lisan*

I am the devil in disguise, oh yes I am!
Gick med
1 Jun 2004
Hoj
Kawasaki
Tackar! Verkar vara ett sjysst ställe man hamnat på .. :hihi

VILDING skrev:
:7peta Välkommen hit jag är oxå ny här...kul med mer tjejer girl power :tuttar :yoparty hihihi....ha en trevlig dag.... :hihi Vilding

*Lisan*

Gick med
1 Jun 2004
Hoj
Kawasaki
Okej .. man ska alltså i möjligaste mån försöka låta bli att ragga på dig om jag förstår saken rätt? :slicka

Mattias skrev:
Raggar män, verkar det som. Eller bara allmänt förpestar tillvaron.

*Lisan*

Gick med
1 Jun 2004
Hoj
Kawasaki
Tack så hemskt mycket för erbjudandet men jag tror jag skulle få nervsammanbrott av att köra i Gbg :sjuk

bebbe skrev:

*Lisan*

Gick med
1 Jun 2004
Hoj
Kawasaki
Är det något som stör dig? Inkräktar vi på männens revir? :clown

Swedie skrev:
nu är det snart för många tjejer! mer kvinnoförtryck åt folket :rock :D skojar bah! men jag tror det är rekord i Sporthoj.com's historia. Så här många flickor har här aldrig varit samtidigt :p

*Lisan*

Gick med
1 Jun 2004
Hoj
Kawasaki
Läkarsekreterare du också? Det var värstans ..

Tofast4Hjo skrev:
Välkommen då, tja själv sitter jag bakpå och trivs bra med det. Jag och pojkvännen (som fortfarande envisas med att inte bli medlem) har funnit och träffat vänner som delar vårt intresse: åka på träffar, festa, snabba motorcyklar och bilar. Här på kan man diskutera och fråga ALLT mellan himmel och jord. :)

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
*Lisan* skrev:
Tack så hemskt mycket för erbjudandet men jag tror jag skulle få nervsammanbrott av att köra i Gbg :sjuk

Äsch då , det är inte så svårt. Det funkar ungerfär som följande:

Ju dyrare bil desto större fara utgör den, filbyte utan blinkers, ignorerar stoppplikt, osv, osv.

Riktigt risig bil: kusin bonde från landet på besök i stan, vinglar och far lite men kör så sakta pga taskig koll att dom inte utgör någon större fara.

Stan är uppdelad i två delar, norr och syd. Är du inte i den ena så är du i den andra.

ALLA vägar leder till hisingen.

Akta dig för gula lastbilar, dom kör som idioter! (jag kanske rattar den).

Ge akt på fordonstrafik förbjudenskyltarna. Missar du en så är risken att du möter en spårvagn på din väghalva överhängande och det vill du inte.

Annars är det bara att köra.

*Lisan*

Gick med
1 Jun 2004
Hoj
Kawasaki
Poståkeriet?

DumDum skrev:
Äsch då , det är inte så svårt. Det funkar ungerfär som följande:

Ju dyrare bil desto större fara utgör den, filbyte utan blinkers, ignorerar stoppplikt, osv, osv.

Riktigt risig bil: kusin bonde från landet på besök i stan, vinglar och far lite men kör så sakta pga taskig koll att dom inte utgör någon större fara.

Stan är uppdelad i två delar, norr och syd. Är du inte i den ena så är du i den andra.

ALLA vägar leder till hisingen.

Akta dig för gula lastbilar, dom kör som idioter! (jag kanske rattar den).

Ge akt på fordonstrafik förbjudenskyltarna. Missar du en så är risken att du möter en spårvagn på din väghalva överhängande och det vill du inte.

Annars är det bara att köra.

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
*Lisan* skrev:
Ja för det är ju vanligtvis den utstyrseln vi flickor brukar ha när vi tvättar motorcykeln .. :tuttar

Jaa :yoparty

Det måste iaf min flickvän ha när hon tvättar min!! (Jag är upptagen med att filma...) :hihi

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras