Ullared!

Badsituation

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2008
Ort
Peppes Bodega
Hoj
Dnepr
Jo, det skulle ju vara jEfligt värt att åka ned dit (bor i Västeråstrakten), för att först trängas med white-trash-mammor med gulablendfläckiga fingrar och 90% av svedalas banjoelit, för att shoppa fillingar, shampo och tandkräm. :D

Det är ju en sjujävla utgift just sådant skit drar på min budget, crossåkat och duccen är inte i närheten. :D

Nä, trängas med packet får andra göra, kläder shoppas i nödfall, och de har i alla fall inga bra paketdeals på fox crosskläder. :hihi

As I said: Häftigt att va neggo!
Vad som e värt nåt för dig skiter väl jag i. Men om du slutar slå skallen i väggen så kanske även du kan räkna ut att om du välter ditt chipsmonster ur soffan, skippar att glo på dåliga tvserier en dag å tar henne till Ullared, så behöver du bara handla för en tusing(eller vad soppanotan kan gå på) så får du åxå åtnjuta det underbara med halva priset. OCH så kan din omgivning trivas med dig trots att du håller minimal budget på hygienartiklar.
OCH så kan du fullt ut koncentrera dig på bara köpa den där fläskfilén på ica eller hemköp. Den som dom gulablendfingrarna har vart på innan dom konstaterade att dom bara hade råd med köttfärs.
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
As I said: Häftigt att va neggo!
Vad som e värt nåt för dig skiter väl jag i. Men om du slutar slå skallen i väggen så kanske även du kan räkna ut att om du välter ditt chipsmonster ur soffan, skippar att glo på dåliga tvserier en dag å tar henne till Ullared, så behöver du bara handla för en tusing(eller vad soppanotan kan gå på) så får du åxå åtnjuta det underbara med halva priset. OCH så kan din omgivning trivas med dig trots att du håller minimal budget på hygienartiklar.
OCH så kan du fullt ut koncentrera dig på bara köpa den där fläskfilén på ica eller hemköp. Den som dom gulablendfingrarna har vart på innan dom konstaterade att dom bara hade råd med köttfärs.

Jag trodde jag var tydlig nog. Ullared - Nej. Jag ser inte hygienartiklar och kallingar som ett problem i min budget.

Fattar inte vad problemet är riktigt, är det inte ok att avsky storköp, och whitetrash-patrask som verkar älska att slåss över parkeringsplatser och köa för att få trängas inne på affärer?

Ta det via PM om du vill fortsätta.
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Jag trodde jag var tydlig nog. Ullared - Nej. Jag ser inte hygienartiklar och kallingar som ett problem i min budget.

Fattar inte vad problemet är riktigt, är det inte ok att avsky storköp, och whitetrash-patrask som verkar älska att slåss över parkeringsplatser och köa för att få trängas inne på affärer?

Ta det via PM om du vill fortsätta.

förstår inte vad det är du retar dig så mkt på, du har aldrig varit på gekås men inte missat ett enda avsnitt på tv men du hatar stället så mkt att du hellre hade satt en kula i pannan än att besöka det!
 
Last edited:

Badsituation

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2008
Ort
Peppes Bodega
Hoj
Dnepr
Jag trodde jag var tydlig nog. Ullared - Nej. Jag ser inte hygienartiklar och kallingar som ett problem i min budget.

Fattar inte vad problemet är riktigt, är det inte ok att avsky storköp, och whitetrash-patrask som verkar älska att slåss över parkeringsplatser och köa för att få trängas inne på affärer?

Ta det via PM om du vill fortsätta.

Problemet e att du sitter å raljerar över nåt som du inte har nån vidare koll på. Loosermentalitet kallas det! Hur kan det nånsin bli okej?

PM:a om kalsonginköp får förbli din våta dröm, ragga på nån annan.
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
snart dags för säsong 3:tummenupp

tills dess njuter vi lite av kjelle, jävla mög:D

[YOUTUBE-ID]LbMVrZfA9Gg&feature[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
poppa pocornen, öppna chipspåsen, ställ fram dippen, luta er tillbaka i soffan kl. 20.00 börjar säsong 3:tummenupp
 
Last edited:

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
Dags att väcka tråden till liv då galenskapen sänds igen.

Helt galna siffror Boris presenterar i första avsnittet:

- De har byggt ut och har nu 35% mer yta.
- De har 70! kassor.
- När de har hårt tryck och alla 70 kassorna öppna samtidigt säljer dom för 3 miljoner I TIMMEN!

TROTS att de byggt ut måste de ändå stänga insläppet emellanåt av säkerhetsskäl.

Vad är det för ställe egentligen???!?!
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Dags att väcka tråden till liv då galenskapen sänds igen.

Helt galna siffror Boris presenterar i första avsnittet:

- De har byggt ut och har nu 35% mer yta.
- De har 70! kassor.
- När de har hårt tryck och alla 70 kassorna öppna samtidigt säljer dom för 3 miljoner I TIMMEN!

TROTS att de byggt ut måste de ändå stänga insläppet emellanåt av säkerhetsskäl.

Vad är det för ställe egentligen???!?!

Ett helvete på jorden.
 

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
Välkommen till sekten Pelle.

Har aldrig varit där, och kan väl inte säga att det står på bucket list, men det är omöjligt att inte bli imponerad över hur företaget sköts.

Jag skulle nog bli jävligt stressad av att vara där, räcker med att åka till lokala ICAn för att jag ska få puls av alla sävliga typer som dräller runt utan mening eller mål.

KBT kanske?
 

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Har aldrig varit där, och kan väl inte säga att det står på bucket list, men det är omöjligt att inte bli imponerad över hur företaget sköts.

Jag skulle nog bli jävligt stressad av att vara där, räcker med att åka till lokala ICAn för att jag ska få puls av alla sävliga typer som dräller runt utan mening eller mål.

KBT kanske?

Inte så farlgt om man vet när man ska dit. Glöm helgerna i november, december samt industrisemestern + alla regniga sommardagar om du inte vill få en tidig hjärtinfarkt. Själv gled jag och en kompis dit på mellandagarna, ingen kö ens till kassorna.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top