Hmmm.. Karl'n från Filipstad hade nog inte alla indianer i kanoten...undrar hur många ggr i följd han sa "målar nagellack med penseln"
Han säger ju "titt" 100 gånger i varje avsnitt oxå..
Hmmm.. Karl'n från Filipstad hade nog inte alla indianer i kanoten...undrar hur många ggr i följd han sa "målar nagellack med penseln"
Att som chef vara ute och faktiskt göra nytta som han gör (kan ju vara för att kamerorna rullar med) skall han ha all heder för.
Programmet är lite...förnedrings-tv, man utnyttjar folk som inte har alla paddlarna i vattnet för att jaga tittarsiffror, men man får väl hoppas att alla dessa värmlänningar förstår vad de ger sig in på.
Frugan verkar gilla att titta på programmet, det är nästan så jag hellre viker tvätt faktiskt.
/Har aldrig varit på Ullared, kommer heller aldrig att åka dit, det där är helvetet på jorden för mig, värre än Ikea.
ha ha ha, själv har jag varit där 2 ggr denna vecka
synd att folk som aldrig varit där uttalar sig negativt! själv tycker jag gekås är kanon, märkesvaror ofta ca 50% billigare än inne i stan, köper mkt till bilen och hemmet, sonax t ex som jag använder, inne i stan kostar en flaska schampo 79:- på gekås kostar den halva priset! ja allt är helt enkelt FAN så mkt billigare, sen har jag "turen" att bo ca 2.5 mil från ullared så jag måste inte åka dit på helgerna då det i princip alltid är brutalt mkt folk där.
Det är häftigt att va neggo vettu!
Bor åxå på ungefär samma avstånd som du men besöker bara 2-3 ggr om året. Men åas köper jag rengöring-tvätt-diskmedel tandkräm å schampoo kallingar å sockar för hela den tiden. Å det för en spottstyver! Kan inte påstå att det är kul, men hur kul e det att köpa mat på ica 3 ggr i veckan...
trängas med white-trash-mammor med gulablendfläckiga fingrar och 90% av svedalas banjoelit, för att shoppa fillingar, shampo och tandkräm.
Jo, det skulle ju vara jEfligt värt att åka ned dit (bor i Västeråstrakten), för att först trängas med white-trash-mammor med gulablendfläckiga fingrar och 90% av svedalas banjoelit, för att shoppa fillingar, shampo och tandkräm.
Det är ju en sjujävla utgift just sådant skit drar på min budget, crossåkat och duccen är inte i närheten.
Nä, trängas med packet får andra göra, kläder shoppas i nödfall, och de har i alla fall inga bra paketdeals på fox crosskläder.
det e helt okej att du inte vill komma ner men allt du ser på tv och läser i kvällspressen är ju inte sant, förutom just att det kan vara mkt folk inne på gekås, den bilden stämmer bra överens med det du ser på tv för jag kan ge mig fan på att du inte missar ett enda avsnitt
Frugan ser på skiten, ogillar att man förlöjligar banjospelarna, men man får hoppas att de förstår vad de ger sig in på, så jag ser inte på det, fler frågor?
Gillar ni att storhandla på lönehelger med, eller trängas på Ikea på helgerna?
i vår lokala hemköpsbutik har dom alltid en massa lådor med 10-kronorsvaror som står, men inte fan ser man massa vallfärdande smålänningar komma farandes inte, hade dom bara vetat att man kan få en salladsskål med bestick för en tia så hade dom fan satt farthållaren på 180.....
varför envisas du hela tiden med att jämföra IKEA mot GeKås??? egentligen, vad är ditt problem?
förlöjligar å förlöjligar, alla som är med har valt det själva, det är ingen som tvingat dom
ta morgan t ex, produktionsbolaget vinklar inte honom för att förlöjliga, han är så som du ser honom i tv, likaså ola-conny, har du sett ngn av dem lipa ut i kvällspressen som många andra såpadeltagare gör om att dom vinklats fel tv?
I vår lokala Hemköpsbutik har dom alltid en massa lådor med 10-kronorsvaror som står, men inte fan ser man massa vallfärdande Smålänningar komma farandes inte, hade dom bara VETAt att man kan få en salladsskål MED bestick för en tia så hade dom fan satt farthållaren på 180.....
Du lär väl uppfatta hur man klipper och vinklar programmet du med? Lite underligt folk säljer, det skulle inte vara fullt så intressant för de som kikar på skiten om det vore normala människor i fokus.
Ullared - stort köpcenter, där folk nästan slåss i sin iver att få en parkeringsplats...du ser samma beteende vilken lönehelg som helst på Ikea, eller annan valfri storhandel.
Fler frågor? Eller är det inte ok att sky sådan skit som pesten? Är månne herrn värmlänning med en fabläss för banjomusik...och minna icke-pk haranger träffade lite illa?
Ett klart intressant fenomen är det ju iaf, har aldrig varit där själv, men jag kan inte fatta hur man kan stå 4 timmar i en kö.......hur fan löser dom toalettbekymren??
Ett klart intressant fenomen är det ju iaf, har aldrig varit där själv, men jag kan inte fatta hur man kan stå 4 timmar i en kö.......hur fan löser dom toalettbekymren??
"mamma jag mååste baaajsa...."
Jauu, satt dii däär bakom körkiöska bara..."
Jag ska iaf dit ngn gång i mitt liv, hyra en stuga, supa & shoppa schampoo!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|