tog det från företagsfakta: http://www.foretagsfakta.se/#&&page=1&where=&what=gekås men det kan ju vara gamla uppgifter..
Dom uppgifterna är gamla.
tog det från företagsfakta: http://www.foretagsfakta.se/#&&page=1&where=&what=gekås men det kan ju vara gamla uppgifter..
Gekås omsättning: 1576627000 :-
Helvet vilken omsättning! Men det är ju inte konstigt eftersom 95% av WT:arna (och de FÅ andra) överkonsumerar något sjukligt! Alla köper ju massa skit mest, sen om de fyndar någon vara, men totalen blir mycket skit som bara åker ut i förrådet efter 6 månader..
Jag blir skrämd på riktigt när jag ser programmet, ÄR vi svenskar verkligen så korkade???
Ullared är ju inte bara Ge-kås.
Jag erkänner också. Jag har varit och kommer att fortsätta åka till Ullared. Det värsta är ATT JAG GILLAR DET (när inte tanten är med). Ullared är ju inte bara Ge-kås.
Tycker om öl
Rutorna på magen syns inte
Har fru
Har barn
Har hund
Har katt
Har hus
Har kombi
Kalla mig WT om ni vill Men detta stämmer säkerligen in på fler medlemmar på detta forum
jag ska till ullared imorn..
jag har aldrig vart där så varför inte..
Dags för lite lytesturism for real! synd att det inte är sommar, då skulle du fått i uppdrag att räkna foppa-tofflor på besökarna!
dem säger att det bara finns maskinkaffe där? är det sant..?
Ser fram emot livsnjutar-Xjelles paddling! :-D
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari