Ullared!

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Helvet vilken omsättning! Men det är ju inte konstigt eftersom 95% av WT:arna (och de FÅ andra) överkonsumerar något sjukligt! Alla köper ju massa skit mest, sen om de fyndar någon vara, men totalen blir mycket skit som bara åker ut i förrådet efter 6 månader..

Jag blir skrämd på riktigt när jag ser programmet, ÄR vi svenskar verkligen så korkade???

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Helvet vilken omsättning! Men det är ju inte konstigt eftersom 95% av WT:arna (och de FÅ andra) överkonsumerar något sjukligt! Alla köper ju massa skit mest, sen om de fyndar någon vara, men totalen blir mycket skit som bara åker ut i förrådet efter 6 månader..

Jag blir skrämd på riktigt när jag ser programmet, ÄR vi svenskar verkligen så korkade???

Fan va mycket trash det finns ute i landet. Visst det finns här också, bara att åka till Mölndals centrum eller Chapmans torg eller kolla på de svenskar som bor kvar i turreförorterna. Folk är typ 40, feta och flottiga och går omkring med rollator. Men i Ullared och en del hålor verkar ju BARA finnas såna :confused:

Fast Livsnjutar-Kjell är ju visserligen sjukt rolig! :D

codde

Eddie Riders MC Munkewalley
Gick med
3 Nov 2008
Hoj
2016 Harley-Davidson Breakout
satan satan satan jag missar ullared ikväll:gnissla
får verkligen hoppas att dom har lagt upp den på femmans hemsida när man kommer hem.
idag skall ju kjell ut och paddla men saknade till rom och cola på campingen är för stor:D

Wide

egen
Gick med
23 Apr 2006
Hoj
Braaaaap
Jag erkänner också. Jag har varit och kommer att fortsätta åka till Ullared. Det värsta är ATT JAG GILLAR DET (när inte tanten är med). Ullared är ju inte bara Ge-kås.

Tycker om öl
Rutorna på magen syns inte
Har fru
Har barn
Har hund
Har katt
Har hus
Har kombi

Kalla mig WT om ni vill :näsblod Men detta stämmer säkerligen in på fler medlemmar på detta forum :krama

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Jag erkänner också. Jag har varit och kommer att fortsätta åka till Ullared. Det värsta är ATT JAG GILLAR DET (när inte tanten är med). Ullared är ju inte bara Ge-kås.

Tycker om öl
Rutorna på magen syns inte
Har fru
Har barn
Har hund
Har katt
Har hus
Har kombi

Kalla mig WT om ni vill :näsblod Men detta stämmer säkerligen in på fler medlemmar på detta forum :krama

då ska du se min morsa, fan ingen som slår henne asså, hon kan åka till gekås typ 5 gånger i veckan:D helt sinnes asså, inte lätt att vara pensionär i dessa dagar:D

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Vespa 300 GTS -16
Kom ihåg att inte stå för länge vid samma hylla heller!
För då kommer det massa kärringar dit, för dom tror att det är världens klipp just i den hyllan som du står vid:D

Nää. Säga vad man vill om Ullared. En upplevelse är det i alla fall.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati