Ullared!

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Lund
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
Kjell är ju KUNG!
Killen levererar ju som ingen annan!

"Börjar du bli hungrig nu då?"
"Näe faan..finns ju brännevin!"
 
Last edited:

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Ort
Sölvesborg
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
Jag tycker Kjell o Rose-Marie rockar fett!!! De konsumerar som man ska göra i lågkonjunkturstider!
Fast är man medlem här på sporthoj så handlar man ju alltid i de dyraste butikerna, cashar av allt kontant och gnäller på alla som inte röstar blått och köper det dyraste kängeruskinnstället mm.....:rolleyes::glömdet
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
WT-faktorn är helt bisarr på det där eländet, blev tvingad att kika på skiten med ett öga igår, och det är så man häpnar.

Den enda förklaringen jag har, är att folk har för lite att göra på fritiden (och det är för många föräldrar som är väl nära varandra i genpoolen...).
 

Pledians

Älgklyvaren!
Gick med
9 Oct 2009
Ort
Hufvudstan
Hoj
YBR125
Verkar som att det är på tiden att arrangera sporthoj.com's officiella utflykt till ullared 2010. På med touringkittet och in med campingutrustningen!:banana
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Verkar som att det är på tiden att arrangera sporthoj.com's officiella utflykt till ullared 2010. På med touringkittet och in med campingutrustningen!:banana

Jag hakar på husvagnen på min Goldwing och hänger på :) Och det enda jag ska handla där är lite groggvirke och sen ska jag gå ut och sätta mig på en bänk utanför ingången och supa mig redlös och skrika skällsord på alla som går in där :D
 

Sparvöga

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 640 SM
Snake Eyes skrev:
Aj då, nu har de kommit på att det kan få konsekvenser att vara med i en såpa. Kjell kan inte sova.

http://www.expressen.se/noje/tvsajte...succen-ullared

Kjell är den enda anledningen till att jag kollar på Ullared, han är ju stört skön! Hans sätt att handskas med familjesemestern är universal. Var man än är och hur jobbiga ungarna än är, tar en grogg udden av hela situationen. Att han nu går ut i pressen och gnäller på att han inte kan sova solkar den fina bild jag har av honom som vardagshjälte numero uno. Hoppas han repar sig och inser att folk gillar honom.

Nädu pojkvasker, här jobbar vi med hederligt, analogt detektivarbete.

Hehe :krama
 

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Ort
X
Hoj
Nej
Verkar som att det är på tiden att arrangera sporthoj.com's officiella utflykt till ullared 2010. På med touringkittet och in med campingutrustningen!:banana

Gruppkörning till Ullared kan bli riktigt intressant. Uppsittning i gryningen, körning, sedan får man shoppa, eller sitta utanför och vänta med de luttrade gubbsen. Lunchen kan bli korvätartävlingen, sedan en grogg med Kjelle på campingen och avslutning med grillfest hos Morgan. :tummenupp
 

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
Gruppkörning till Ullared kan bli riktigt intressant. Uppsittning i gryningen, körning, sedan får man shoppa, eller sitta utanför och vänta med de luttrade gubbsen. Lunchen kan bli korvätartävlingen, sedan en grogg med Kjelle på campingen och avslutning med grillfest hos Morgan. :tummenupp

Och ställa en hoj i varje p-ruta?? :yoparty
 

ice13

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2005
Ort
hemma
Hoj
Italiensk

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
Jag hakar på husvagnen på min Goldwing och hänger på :) Och det enda jag ska handla där är lite groggvirke och sen ska jag gå ut och sätta mig på en bänk utanför ingången och supa mig redlös och skrika skällsord på alla som går in där :D

Glöm inte att göra som ett äkta proffs och ha pilotsolbrillorna utanpå de vanliga glasögonen. :D
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Men WTF!

Man kan ju granska vilken realitysåpa som helst och hitta bluffar. Klart dom vill göra ett bra program och dom går ju inte heller ut med att allt är "sant".

Hade hemmafrun inga pengar att shoppa för när dom skulle spela in henne blir det ju rätt trist.

Orka bry sig om sån skit.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top