BlueDevil
Whooot?
det var vel inget fel att ge mig poäng?? ja sätt på hojen när de flagade!
BlueDevil skrev:" JAG säger bara det om inte protesten är inlämnad efter 30 min så kan man inte komma med protesten efter en vecka!!!!
(Fick ni inte lära er det på licenskursen) "
Sant ju!!
BlueDevil skrev:Ett poäng fler eller mindre gör vel inge, det kommer mer
tävlingar..
Men ingen klandrar ju dej för att ARC gjorde fel, det vi hänger upp oss på är din taskiga attityd. Ödmjukhet har aldrig dödat nån, testa det nån dag!BlueDevil skrev:Kolla nu är det allt mot mig igen för att ARC gjorde fel!!! Vet ni vad ja trycker Ring till ARC Eva eller vem fan som helst och koll vad de säger... Vad ja tror de kommer svara är "lämnade ni in en protest?" Jag trodde inte
att det var viktigt för att ni inte lämnade en protest!!!
Ett poäng fler eller mindre gör vel inge, det kommer mer
tävlingar.. Det är väldigt Omoget att sitta där o trycka ner mig för ARC gjorde fel!!!!!
BlueDevil skrev:Kolla nu är det allt mot mig igen för att ARC gjorde fel!!! Vet ni vad ja trycker Ring till ARC Eva eller vem fan som helst och koll vad de säger... Vad ja tror de kommer svara är "lämnade ni in en protest?" Jag trodde inte
tävlingar.. Det är väldigt Omoget att sitta där o trycka ner mig för ARC gjorde fel!!!!!
BlueDevil skrev:JAG säger bara det om inte protesten är inlämnad efter 30 min så kan man inte komma med protesten efter en vecka!!!!
(Fick ni inte lära er det på licenskursen)
Många Gulliga Hälsningar //Bluedevil #46
[KoRn] skrev:Jag tänkte först inte lägga mig i detta men det blev lite svårt att låta bli nu efter att sett hur man kastar paj....
BlueDevil... hoppas att dina poäng känns bra, jag skulle inte själv må bra över sådana förtjänade poäng.
Men du såväl som alla andra vet ju att tidtagning var löjligt då(r)lig och då komma med ett sånt här inlägg tycker jag är onödigt.
Det verkar nästan som du har lite dåligt samvete.
Du har fått dina poäng var glad för dom så länge du kan.
Till herr & fru Brink.. Det ordnar sig på nästa race..
BlueDevil skrev:Blir ju inge bättre när alla trycker ner mig!!
BlueDevil skrev:Blir ju inge bättre när alla trycker ner mig!!
BlueDevil skrev:OK.... Nu så ber jag om Ursäkt för att ja har varit "spydig, omogen och tasgig"
vill ha ett slut på det här, hoppas att ni slutar med..
// #46
BlueDevil skrev:OK.... Nu så ber jag om Ursäkt för att ja har varit "spydig, omogen och tasgig"
// #46
// #46
...men du killen. Istället för att tänka efter lite och kanske fatta själv att du egentligen inte vann loppet så kunde du sagt att vi kan självklart kolla upp detta. Men du skiter egentligen i ARC resultat oxo, för du är ändå inställd på att du vunnit. Det konstiga är bara det att du är den enda som tror att du vunnit, ingen annan här tycker det. Borde du inte tänka efter lite då o hjälpa till lite o visa lite ödmjukhet istället, för det e ju som du säger , ett par påäng e väl inte så mycket. Ge då bort dom poängen för du vann inte loppet.BlueDevil skrev:Kolla nu är det allt mot mig igen för att ARC gjorde fel!!! Vet ni vad ja trycker Ring till ARC Eva eller vem fan som helst och koll vad de säger... Vad ja tror de kommer svara är "lämnade ni in en protest?" Jag trodde inte
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|