Ullis först över linjen!!??

Status
Ej öppen för fler svar.

BlueDevil

Whooot?
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
Aprilia rsw 125, yamha yz250
Ravetrancer skrev:
...men du killen. Istället för att tänka efter lite och kanske fatta själv att du egentligen inte vann loppet så kunde du sagt att vi kan självklart kolla upp detta. Men du skiter egentligen i ARC resultat oxo, för du är ändå inställd på att du vunnit. Det konstiga är bara det att du är den enda som tror att du vunnit, ingen annan här tycker det. Borde du inte tänka efter lite då o hjälpa till lite o visa lite ödmjukhet istället, för det e ju som du säger , ett par påäng e väl inte så mycket. Ge då bort dom poängen för du vann inte loppet.

Fast egentligen så tror jag det är som så att du skulle inte palla med att bli piskad av en TJEJ!!!!!!!

BlueDevil: ARC´s vinnare, våran LOOSER!!!!!

till Ullis:Go Ullis!!! Go Ullis!!! Go Ullis!!!

Okey.. först så tänkte ja inte svara på det här,
Har Mailat eva för ett tag sen, fick mailet nyss och i det står det!
"Ingen ändring i resultatlistan, denna är helt OK."
Och en sak du vet att ja PALLA med att en tjej kommer före.......
Ullis kör j-vligt bra!
Då frågar ja er allehopa!!! "Vad skulle ni göra om ni våre i samma skinställ
så mig!!?!?!"
Hmm Presic!
Men nu orkar ja inte med er längre, för att ja tycker att det börja bli
löjligt, gud aså hur orkar ni!? Ring o prat med Eva istället...

KetogaN

Don´t do drugs.. MMkay ?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
njae du vet, den är på service eller nått..
BlueDevil skrev:
Okey.. först så tänkte ja inte svara på det här,
Har Mailat eva för ett tag sen, fick mailet nyss och i det står det!
Och en sak du vet att ja PALLA med att en tjej kommer före.......
Ullis kör j-vligt bra!
Då frågar ja er allehopa!!! "Vad skulle ni göra om ni våre i samma skinställ
så mig!!?!?!"
Hmm Presic!
Men nu orkar ja inte med er längre, för att ja tycker att det börja bli
löjligt, gud aså hur orkar ni!? Ring o prat med Eva istället...

Du borde spendera mer tid på svenska lektionerna och mindre tid hos hojjen.
Verkligen jobbigt att försöka tolka vad du skriver.

Kolla in SM_Anderstorps filmen så ser du hur fult du kör, man ser dessutom att ullis undviker att göra en liknande miss mot dig varvet innan för hon vet att hon plockar dig nån kurva senare ändå.
Som om det inte vore nog så uppför du dig som en knast på forumet.
Om jag hade varit i ditt skinnställ så hade jag sett till att rätt blir rätt, för så som du uppför dig nu kommer du inte ha många vänner i depån.

/KetogaN

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
BlueDevil skrev:
"Vad skulle ni göra om ni våre i samma skinställ
så mig!!?!?!"

Svälja stoltheten och sluta upp med halvhjärtade försök till undanflykter och ursäkter, tror du kommer längre då.

//@

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
BlueDevil skrev:
Kolla nu är det allt mot mig igen för att ARC gjorde fel!!! Vet ni vad ja trycker Ring till ARC Eva eller vem fan som helst och koll vad de säger... Vad ja tror de kommer svara är "lämnade ni in en protest?" Jag trodde inte
att det var viktigt för att ni inte lämnade en protest!!!
Ett poäng fler eller mindre gör vel inge, det kommer mer
tävlingar.. Det är väldigt Omoget att sitta där o trycka ner mig för ARC gjorde fel!!!!!
ARC strulade och gjorde fel, om du inte tycker att en poäng spelar någon roll så kan du väl avsäga dig den poängen.

Att ha sportsligt uppträdande fick man lära sig på licenskursen, du har iof bett om ursäkt och om du hade varit smart så skulle du inte postat fler inlägg efter det.

Omogen är man säkerligen om man kör 125J men det finns hopp, se och lär av Ullis så får du se hur man skall uppföra sig på banan.

BrInK

Winner 250sp cup 2006!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
pw50
nu räcker det, blue devil har nog fattat poängen nu och jag tror inte vi behöver tracka på honom mer....
Eva ska däremot trackas ordentligt för hon såg hela racet i detalj och kom desutom fram till ullis och gratulera och sa att down is out direkt när ullis körde in i depån efter racet. :dummer

Relapse

I'm on a lonely road
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Jag tycker också att debatten om BlueDevils ev. uppförande kan avslutas då han har bett om ursäkt. Alla kan säga och göra något dumt, men om man fattar det och ber om ursäkt så är saken utagerad tycker jag.

Rejvis inlägg i den här tråden känns ganska onödig. Att börja hacka efter att grabben bett om ursäkt är rätt så dumt.

Om det finns någon bov i sammanhanget så är det ARC:s dåliga hantering av racet. Det skulle hjälpa mycket om tävlingsledningen kom med en officiell förklaring till vad som hände.

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Relapse skrev:
Jag tycker också att debatten om BlueDevils ev. uppförande kan avslutas då han har bett om ursäkt. Alla kan säga och göra något dumt, men om man fattar det och ber om ursäkt så är saken utagerad tycker jag.

Rejvis inlägg i den här tråden känns ganska onödig. Att börja hacka efter att grabben bett om ursäkt är rätt så dumt.

Om det finns någon bov i sammanhanget så är det ARC:s dåliga hantering av racet. Det skulle hjälpa mycket om tävlingsledningen kom med en officiell förklaring till vad som hände.
det var då den mesigaste och inte menande ursäkt jag läst.......
Varför överhuvud taget som en sportslig människa inte erkänna att han förlorade loppet????

Sen kanske jag tar i lite men det är han värd iaf.
"Har Mailat eva för ett tag sen, fick mailet nyss och i det står det!

Och eftersom du visste att du förlorat, om du nu har skam i din sportsliga kropp, så hade du sagt till EVA rätt upp och ner att du kan inte ha vunnit och fixat till det mer än att du fick ett mail som det stog att det va ok och du fann dig i det!!!!
Hade fan skämts ihjä om jag var du ......

Skämmes ta mig fan!!!!

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Angående det här med 11 eller 12 varv. Några förare var skitförbannade på att dom bara fick köra 11 varv och att det sedan flaggades av.
Dvs, när det stod en 1.a på tavlan så viftade dom med målflaggan.

Jag frågade en kille i depån om varför de bara fick köra 11 varv [Två grupper varav den enda standard 600 om jag inte minns fel]
Han snackade om att det kan ha varit så att under två varv så stod det nummer 11 på tavlan, den räknade alltså inte ner. Annars om det inte var det så sa han att Hans hade flaggat fel.
Vad vet jag, tyckte det lät väldigt luddigt. Men sen fick jag se resultaten så stod det att de hade kört 12 varv ändå.

Synd att man inte filmade tavlan med nuffrorna..kanske helt irrelevant för denna tråd, men så ni vet.

moto-gg

motograndgunnar
Gick med
24 Jun 2003
Hoj
pasini å Yamaha tz 125 98
Ravetrancer skrev:
det var då den mesigaste och inte menande ursäkt jag läst.......
Varför överhuvud taget som en sportslig människa inte erkänna att han förlorade loppet????

Sen kanske jag tar i lite men det är han värd iaf.
"Har Mailat eva för ett tag sen, fick mailet nyss och i det står det!

Och eftersom du visste att du förlorat, om du nu har skam i din sportsliga kropp, så hade du sagt till EVA rätt upp och ner att du kan inte ha vunnit och fixat till det mer än att du fick ett mail som det stog att det va ok och du fann dig i det!!!!
Hade fan skämts ihjä om jag var du ......

Skämmes ta mig fan!!!!

jag fattar inte varför du använder orden vinna vunnit mm dom gjorde upp om en 7e placering eller något i den stilen.
lägg ner hela snacket blue devil har bett om ursäkt för inläggen

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Niklas, det är inte ditt fel att det blev som det blev och det ser ut som att det inte går att ändra på nu.. Vad jag förstår så var du snabbast eller iaf en av de snabbaste. men faktum kvarstår, du klotade på sista varvet och borde inte få några poäng!

Förstår att du är glad över att de gjorde fel, men du behöver inte vara spydig för det.

Racing blir roligare om man har en depå full med vänner :tummenupp

Ullis, Grym insats för att vara första tävlingen, mycket imponerande :Bugar

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
moto-gg skrev:
jag fattar inte varför du använder orden vinna vunnit mm dom gjorde upp om en 7e placering eller något i den stilen.
lägg ner hela snacket blue devil har bett om ursäkt för inläggen
eftersom dom var med i samma kamp oavsett placering i tävlingen.....

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Så nu låter vi den här diskussionen falla in i glömska.

Skånemaffian kan fortsätta sina försök att få resultatlistan ändrad, förgäves dock, på andra sätt än via Sporthoj. Kanske kan de få Eva att erkänna deras misstag eller förklara hur de agerat.

Vuxenmobbningen är inte kul att se även om BlueDevil inte skrver klockrent eller kanske kör osjysst, ahr inte sett situationen, så är det beklämmande med vuxna människor som i grupp trakasserar en betydligt yngre person på ett officiellt forum. Det har ju från västsvenskt håll talats högt och ljudligt om att om man har kritik så tar man det personligen och inte på forumet men det verkar inte gälla i alla fall.

Den enda som verkar sansad i det här är Ullis och det är ju tur det.
Hoppas BlueDevill kan be Ullis om ursäkt på nästa race, det är ju faktiskt bara henne han är skyldig en ursäkt.

Så nu går vi vidare.
Har ni åsikter om att jag stänger tråden så får ni skicka PM.

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...