På allmän begäran så lägger jag upp en bild på min undertray som den såg ut förra året, har inga färskare bilder ännu..
* Bilden visar bakljus från honda xr, ett ljus som jag tycker smälter in rätt bra i linjerna, trots sin kantighet. (Det finns olika varianter av xr-bakljuset, tror min är någon amerika-modell? I alla fall enligt kvittot.) Vill minnas att bakljusglaset var rätt billigt (120 kr?.. dock risk för demens.) Använde orginalkablaget, borrade hål bakom bakljuset i undertray:en, precis så stort att hållaren för lampan går genom, därefter "låser" lampan fast hållaren när den skruvas på plats.
* I min senaste modifiering (ej på bild) så har jag borrat små hål utmed sidorna i undertray:en i vilka jag försänkt (från "ovansidan" av undertray:en) lysdioder, som blinkers. Tyvärr lödde jag en av dioderna åt fel håll (de små liven är tydligen känsliga för vilken fas man klämmer in elektriciteten genom) så självklart blinkade inte skiten som den skulle.. men i år ska jag få tummen ur och vända alla med rätt fas till, så att säga. Fler bilder kommer under våren.