Lawner skrev:
2196946 "du är sjuk och borde inte få utrycka dig över huvud taget!
tycker du ska ta bort ditt inlägg!
kunde ha varit din son tänk på det! men han skulle kanske aldrig göra något dumt han har ju en så ordentlig fader i så fall."
Spiken skrev:
2196924 Bara jag som är så rå att jag tycker det var rätt åt dem? Snor man en cykel, kör vårdslöst med den och riskerar andra trafikanters/fotgängares hälsa samt framför fordonet utan hjälm. Ja, då har man tamigfan jobbat ihop det och får vad man förtjänar.
Jag förstår din tanke!
Men nu när Sverige är så överbyrokratiskt så är det ju "synd" om kriminella människor som ställer till det utav bara fan och skapar allmän oreda. Så särskilt "synd" vet jag inte om det är om honom. Och man kan gärna våldta, brutalt mörda människor och sno crossar som nu och köra runt under en större tid och skapa allmän oreda i det berörda området.
Men sen när man jobbar ihop 150 000 till en sporthoj och kör 20km för fort, ja DÅ JÄVLAR ska moralkärringarna hålla sina predikor om vad som är rätt och fel.
Så vissa här inne är bara fööör komiska. Jag vill inte önska någons död men o andra sidan vill jag fan inte att människor trallar runt i samhället, förstör och snor saker under en hel livstid......
så Gud är nog trots allt rättvis till slut.
Det är bara att möta den bittra sanningen.