Ung vänster haXXat :D

Status
Ej öppen för fler svar.

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
hållundan skrev:
Är det någonm form av generalisering av MUF-medlemmar alltså?

Trevligt.

Det brukar väl inte vara speciellt svårt att generalisera ungdomsförbundsmedlemmar? Favvisarna måste vara muf o kdu.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
t-rex skrev:
Det brukar väl inte vara speciellt svårt att generalisera ungdomsförbundsmedlemmar? Favvisarna måste vara muf o kdu.
Förvisso, men det där uttalandet är väl kanske lite väl... ? Visst, det finns väl många som tycker att pappas villa inte ska bli beskattad av fastighetsskatten, eller nått åt det hållet...

Ähh, jag vet inte, sån är inte jag iallafall...

Störd sida iaf... Den som är HaXXad eller vaffan det heter?!

:hej

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
t-rex skrev:
Jo... KDU generaliseringar har man ju åkt på ett par stycken :)

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
URRninja skrev:
Nåå, vad tycker du om äktenskap för homosexuella egentligen? :7peta :hihi
"Ett barn förtjänar en uppväxt med en mor och en far"

fan också... där lurade du mig i en fälla :D

URRninja

Centrum för byggnadsvård
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Gpz900r och XTZ 750
kaZmur skrev:

Jepp. Men vem citerar du, är det din åsikt eller KDU's?

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
kaZmur skrev:

Det borde alltså vara förbjudet att att låta folk skilja sig oxå? Föräldrar borde inte få sättas i fängelse (alternativt att man burar in hela familjen) osv.
Utveckla gärna!

:7peta djävlas mest :D

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Läste Andreas Olofssons tankar om Palestinakonflikten på KDUs hemsida. Kul kille.

Jakob Forssmed gick ett år ihop med mig på universitetet för 100 år sedan ungefär. Intelligent, debattsugen, åsso hade han så konstiga uppfattningar om en del saker.... men han har en grym skivsamling!

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
URRninja skrev:
Jepp. Men vem citerar du, är det din åsikt eller KDU's?
KD's, och jag håller med till 75%, dock är jag 100% emot homosexuella adoptioner.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Jösses, inte en politik-tråd till. Är det inte Jesus är det Göran. Är det inte Göran är det Gudrun. Är det inte Gudrun är det Alf... Fan, va jobbigt...

Kan det inte bli vår snart. Jag sladdade med min pappas virago förut, det va skoji.

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Chris Husky skrev:
Det borde alltså vara förbjudet att att låta folk skilja sig oxå? Föräldrar borde inte få sättas i fängelse (alternativt att man burar in hela familjen) osv.
Utveckla gärna!

:7peta djävlas mest :D

Haha! Jo, man kan ju vrida på det hur mycket som helst, men jag anser iaf att det i en perfekt värld skulle fungera med homosexuella äktenskap och homosexuella adoptioner... men som det ser ut idag så kan jag nästan garantera att barnet skulle få ett helvete under sin uppväxt (mobbing osv) och det tycker jag (självklart) inte att något barn ska behöva genomgå.

(fortsätt gärna, jag gillar att jävlas :hihi)

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Detta är inte en politiktråd. I vanlig ordning är det bara en gäng debattheta hojåkare med alldeles åt helvete för lite vår som hittat ett tacksamt offer som man kan ifrågasätta och ge sig på utifrån sina egna referensramar. Eller skita i dem också, och kommentera bara för att vara en pain in the ass. Vänta bara, snart kommer bingo.

Jag skulle aldrig göra något sådant, jag kommer bara med väl avvägda inlägg i debatter där jag känner att jag kan upplysa pöbeln.

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
kaZmur skrev:
Haha! Jo, man kan ju vrida på det hur mycket som helst, men jag anser iaf att det i en perfekt värld skulle fungera med homosexuella äktenskap och homosexuella adoptioner... men som det ser ut idag så kan jag nästan garantera att barnet skulle få ett helvete under sin uppväxt (mobbing osv) och det tycker jag (självklart) inte att något barn ska behöva genomgå.

(fortsätt gärna, jag gillar att jävlas :hihi)

För KDU är det alltså ok med en värld där man anpassar sig till busarna/mobbarna/puckona istället för att ta tag i problemet?

Är det verkligen KDs verkliga argument?

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
t-rex skrev:
Läste Andreas Olofssons tankar om Palestinakonflikten på KDUs hemsida. Kul kille. ...
Jo, verkligen kul kille. Verkar vara en riktig stjärna, i sin artikel gör han precis vad han anklagar ung vänster för.. :D
Sedan tycker han visst att det är meningsfullt att slösa polisresurser på en anmälan av Snövit-verket. En klar nolla i mitt tycke. :näsblod

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...