hållundan
Emozione!
URRninja skrev:...än en liten Bildt eller Lundgren som vill att pappa ska betala mindre skatt på sin villa i Djursholm.
Är det någonm form av generalisering av MUF-medlemmar alltså?
Trevligt.
URRninja skrev:...än en liten Bildt eller Lundgren som vill att pappa ska betala mindre skatt på sin villa i Djursholm.
hållundan skrev:Är det någonm form av generalisering av MUF-medlemmar alltså?
Trevligt.
hållundan skrev:Är det någonm form av generalisering av MUF-medlemmar alltså?
Trevligt.
Förvisso, men det där uttalandet är väl kanske lite väl... ? Visst, det finns väl många som tycker att pappas villa inte ska bli beskattad av fastighetsskatten, eller nått åt det hållet...t-rex skrev:Det brukar väl inte vara speciellt svårt att generalisera ungdomsförbundsmedlemmar? Favvisarna måste vara muf o kdu.
URRninja skrev:Jepp, det var en generalisering. Inte på så stort allvar heller.
Jo... KDU generaliseringar har man ju åkt på ett par styckent-rex skrev:Det brukar väl inte vara speciellt svårt att generalisera ungdomsförbundsmedlemmar? Favvisarna måste vara muf o kdu.
kaZmur skrev:Jo... KDU generaliseringar har man ju åkt på ett par stycken![]()
"Ett barn förtjänar en uppväxt med en mor och en far"URRninja skrev:Nåå, vad tycker du om äktenskap för homosexuella egentligen?![]()
![]()
kaZmur skrev:http://www.ungvanster.com/
edit: inget politiskt ställningstagande från min sida... men lite skoj va det iaf
kaZmur skrev:"Ett barn förtjänar en uppväxt med en mor och en far"
fan också... där lurade du mig i en fälla![]()
kaZmur skrev:"Ett barn förtjänar en uppväxt med en mor och en far"
fan också... där lurade du mig i en fälla![]()
KD's, och jag håller med till 75%, dock är jag 100% emot homosexuella adoptioner.URRninja skrev:Jepp. Men vem citerar du, är det din åsikt eller KDU's?
kaZmur skrev:KD's, och jag håller med till 75%, dock är jag 100% emot homosexuella adoptioner.
Chris Husky skrev:Det borde alltså vara förbjudet att att låta folk skilja sig oxå? Föräldrar borde inte få sättas i fängelse (alternativt att man burar in hela familjen) osv.
Utveckla gärna!
djävlas mest
![]()
kaZmur skrev:Haha! Jo, man kan ju vrida på det hur mycket som helst, men jag anser iaf att det i en perfekt värld skulle fungera med homosexuella äktenskap och homosexuella adoptioner... men som det ser ut idag så kan jag nästan garantera att barnet skulle få ett helvete under sin uppväxt (mobbing osv) och det tycker jag (självklart) inte att något barn ska behöva genomgå.
(fortsätt gärna, jag gillar att jävlas)
Jo, verkligen kul kille. Verkar vara en riktig stjärna, i sin artikel gör han precis vad han anklagar ung vänster för..t-rex skrev:Läste Andreas Olofssons tankar om Palestinakonflikten på KDUs hemsida. Kul kille. ...
Alla tycker vi olika...URRninja skrev:Oj. Varför tycker du en så dum sak då?
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!