UNGJÄVLAR!!! (ex-rasist, javisst)

Björne-Bus

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2004
Hoj
Ninja 6:a -99 och Husa 650 -04
Jä*vla n*ger helvete!!!!!

jag va i tandläkaren idag, efter d körde jag hem för att käka o sen tillbaka till skolan. tänker att jag går upp o käkar o sticker direct. hunden börgar gnälla o ja blur tvungen o gå ut med honom. när jag kommer ut ser jag att MC ligger som en dö sill på gatan!!!!!!!!!!!!!! HELVETE! :huvet :huvet

snacka med några i närheten o fråga om dom sett nåt? naej, har inte sett!

jag är ändå 99% säker på att de va 2 n*ger ungar som vält den!
alltid när jag kör in MCn i förådet så kommer dom 2 ******* ungarna o pillar på MCn. ofta när jag öppnar dörren till förådet så börgar dom klättra upp PÅ MCn! vafan ska man säga till dom när dom inte fattar svenska, o vill inte ge dom stryk heller (dom e typ 5 år) ????

ska man göra en polis anmälan kanske, eller en skadeanmälan till Fb?
ena blinkersen blev total förstörd, den e i 100000 bitar. lite små repor på plasten (3 olika ställen)

snälla, lite råd, vad ska jag ta mig till??? försöka sätta dit ungarna ? eller betala o se glad ut ?

yonsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
2004, Triumph Thruxton
Gå till dera föräldrar och tala om att en kompis till dig såg när dom gjorde det. Det hade jag gjot. Och se vad dom säger.

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Markus skrev:
En annan fråga, varför har du hjälm på dig inomhus på din avatar?

Tog foto på mig med komplett utrustning som en polare ville ha, värkar dumt att gå ut för att göra det. :tomten

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Hmm, låter som ett par ungar jag fick lära känna igår... Bor du möjligtvis i närheten av backaplan?

Fast dom är iof zigenare...

Men gå till föräldrarna och säg vad ungarna har gjort. Nästa gång du ser ungarna klättra på hojen tar du med dom till deras föräldrar och berättar vad dom gjort.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
sharpedge skrev:
Men gå till föräldrarna och säg vad ungarna har gjort. Nästa gång du ser ungarna klättra på hojen tar du med dom till deras föräldrar och berättar vad dom gjort.

Föräldrarna blir nog väldigt upprörda. :rolleyes:

Raggarn

Ny medlem
Gick med
17 May 2003
Hoj
KTM660, strypt å sänkt
negerungar eller svenneungar...
-vem bryr sig?!

du, jag har haft exakt samma problem med snorungar i 10-11 årsåldern som pillar och sitter på min parkerade mc inne på gården utanför lägenheten.
Sade till lugnt å sansat de första 13 gångerna utan framgång....

en kväll sitter ja å dricker kaffe på balkongen å jag hör ett jävla liv utanför..går ner för att kolla hojen....2 äckliga snorungar, som jag hade sagt till innan sitter mcn å "låtsaskör"

Lyfte dem i örat av hojen, gissa om de skrek...sade till dem att ja skulle mosa dem om de rörde hojen igen.... :banana

kan berätta att ingen av gårdens ungar var i närheten av mcn...

kanske inte det bästa alternativet, men verkningsgrad på 100% är ju stabilt...

på dem bara!!! kräva mamma&pappa på cash!

Mang0

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2004
Hoj
-
1. Om dom är negrer eller ej spelar väl mindre roll, så varför ens nämna det ?
2. Har du inte sett dom välta hojen så kan du inte göra ett skit. Herregud, det är ju en 125'a, den välter väl av en vindpust.
3. Spelar väl ingen roll om dom fattar svenska eller inte, det räcker med att höja rösten till en 5-åring för att "den" ska förstå att det den pysslar med är fel.

EDIT: Editera topicen på den här tråden, det ser inte bra ut och hör väl dessutom inte hemma på ett hojforum.

Last edited:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
weeeiii skrev:

...ja för 5 åringar med mörk hudfärg är ju väldigt skillda från vita barn... vita ungar leker aldrig, klättrar aldrig på saker, tycker aldrig att motorcyklar och bilar är spännande..
:kocko :kocko

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
weeeiii skrev:
jag va i tandläkaren idag, efter d körde jag hem för att käka o sen tillbaka till skolan. tänker att jag går upp o käkar o sticker direct. hunden börgar gnälla o ja blur tvungen o gå ut med honom. när jag kommer ut ser jag att MC ligger som en dö sill på gatan!!!!!!!!!!!!!! HELVETE! :huvet :huvet

snacka med några i närheten o fråga om dom sett nåt? naej, har inte sett!

alltid när jag kör in MCn i förådet så kommer dom 2 ******* ungarna o pillar på MCn. ofta när jag öppnar dörren till förådet så börgar dom klättra upp PÅ MCn! vafan ska man säga till dom när dom inte fattar svenska, o vill inte ge dom stryk heller (dom e typ 5 år) ????

ska man göra en polis anmälan kanske, eller en skadeanmälan till Fb?
ena blinkersen blev total förstörd, den e i 100000 bitar. lite små repor på plasten (3 olika ställen)

snälla, lite råd, vad ska jag ta mig till??? försöka sätta dit ungarna ? eller betala o se glad ut ?

Börga med att prata med föräldrarna. På ett lugnt och sansat sätt.

Tudde

Ny medlem
Gick med
31 Jul 2003
Hoj
såld :/
själv behövde jag aldrig be snällt eller höja min röst åt dom små glinen som ränner runt i mitt område.

bad ungarna snällt hämta deras mamma eller pappa å komma till hojen så skulle dom få sig en liten tur på hojen.

efter ha pratat med deras päron å försäkrat att det skulle gå rätt lugnt å slängt på ungarna lite skydd så kan jag säga att jag har nog extremt många ögon på min hoj som ser till att den inte pillas på.

btw vart en å annan vuxen osså som ville med.. gick lite fortare då dock ;)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Seriöst, aga är det ända som hjälper. Ungar fattar sällan genom ord att det är fel dom gör. Jag har endast minnen från ung när jag gjorde fel och där jag blivid "agad" eller ryckt i armen, eller i örat osv. Har inte nått minne av nått tillfälle då jag gjord fel och jag blivit endast tillsagd.

Har en historia att berätta, var några ungar (råkar vara mörkhyade / mellanöstern / irak) i området där jag bodde och dessa ungar höll på att klättra in på min altan, samt titta in i mitt brevlådeinkast på dörren. Första gångerna tänkte jag bara, äh.. ett hyss. Lugnt. Men när det upprepade sig så började jag bli arg. Så 3e gången de öppnade brevlådsinkastet så stog jag redo och drämde upp dörren i planeten, sen gick jag runt dörren och märkte en smärre chockad unge. Och ungarna runtomkring, cirka 4 st....fick se på när jag helt enkelt visade för ungen som gjorde det att det är fel. Jag lyfte upp han på väggen och tryckte till lite lätt så att han kände det och det började rinna en del tårar i ögonen efteråt (inte av smärta!!! utan han var rädd...). Efter detta hade jag inte ett enda problem med dessa ungar igen.

Börja visa ungarna vad som är FEL! Ord hjälper oftast inte.

Last edited:
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...