UNGJÄVLAR!!! (ex-rasist, javisst)

granted79

Guest
Mang0 skrev:
Vafan hände med ungar som föddes i mitten av 80-talet ?
Jag ska ha överséende med dig, det är nog hormonerna som spelar dig ett spratt, nu när du precis kommit in i puberteten och allt.

:lol :lol :lol MÅSTE VARA SÅ!!!

granted79

Guest
Miss_Orchidee skrev:
1. du har rätt men jag tro att han blir lika besviken oav sett om det varit enb r1 för det är den hojen han har för tillfället och min hoj va sketa billig men den betyder lika mycket för mig som om ja hade haft en R6.
2. När man skriver så tyket som du gjorde så tycker ja att man kan nog tolka det som att klanka ner på hans val av hoj. bara för att den inte kjostade honom 70 000. :huvet
3. Tycker du man e tuchy om man kör 125cc?? skulle det spela någon roll vilken hoj man har, låter som du e så himla macho, men kom tebax när någon har vällt din hoj i backen å den e paj :fatta!

Jag har läst tråden här nu o det verkar vara så att ni e lite känsliga när man nämner att ni kör 125:eek:r!
varför?

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Hoj
Emmaljunga Duo Kombi -03, Brio Sitty -04, Emmaljunga Twin Cerox -05
eisbaer skrev:
De slänger stenar på bilar och kissar på hundar. Hurså?

Nja, jag fick bara en känsla av att du kanske inte har egna ungar än, med den förnumstighet och tvärsäkerhet du kommenterade chrilles inlägg.

/Hising

Maxxi

Gick med
23 Apr 2004
Hoj
Aprilia & Minikina
Verkar som att det är du som har svårt med språket trots att du är sk. helsvensk. Vad gjorde du i tandläkaren? Inte hos tandläkaren? Börja stavas det inte börga. Och att skriva negerunge är ganska onödigt.
Mvh/ Blatten som man skulle blivit kallad här på sporthoj.com

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
granted79 skrev:
Jag har läst tråden här nu o det verkar vara så att ni e lite känsliga när man nämner att ni kör 125:eek:r!
varför?

ok, kännslig.... vet inte men om nån sa att din hoj va skit skulle inte du reagera då?? ja blev inte lessen på nått sett men ja blev jävligt irriterad och den lille jävln (som gör att man blir obstinat och sägeremot allt) flög i mig. å nu e problemet löst så varför ta upp det igen undrar ja?

D va ju en sak mellan MangO och oss 125cc. tyck att vi e kännsliga då. men man e inte anorlunda för att man kör 125cc eller 1100.
men ser du det så.... ja då måste d va skillnad på chokladtomtar och vita åxå ju.....att jag har total missat detta...... :fatta! på mig

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Miss_Orchidee skrev:
ja blev inte lessen på nått sett men ja blev jävligt irriterad och den lille jävln (som gör att man blir obstinat och sägeremot allt) flög i mig.

Chris Ash???? :confused:

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Sålda
Tukt har fungerat i årtusenden :fatta!
fungerar nog lika bra i dagsläget :tummenupp

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
Vilket jävla as till tråd.Stäng skiten.Skulle jag se nån vuxen slå eller med fysiska medel tillrättavisa ett barn så skulle jag omedelbart spöa skiten ur herrn eller damen.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Bobby skrev:
Allt jag vet är att några mörkhyade ungdomar snodde min förra MC och slog sönder den totalt.

Om en gäst kommer till din fest och inte sköter sig klart att han/hon åker ut, gäller väl samma för invandrare också ut med dem som inte sköter sig svårare än så är det inte :tummenupp

Och var ska vi skicka de blonda pågarna Nisse Nilsson och Anders Andersson när det slår sönder motorcyklar??

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln