Ungjävlar!!

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Kom körandes i dag och i en kurva så stod två grabbar i tolvårsåldern, När jag ska passera dom så kliver plötsligt en av dom ut och kastar en 25-30 cm lång pinne på hjälmen! Jag lackar till ,bromsar och vänder och tro på fan ungarna är inte bara kvar de till och med kommer lugnt gåendes i min riktning som om de inte hade en aning om varför jag stannat... Jag frågar dom vad fan de gjorde och sa att om jag haft visiret öppet så kunde jag fått pinnen i ögat! Svaret jag fick var: OCH? :mad: :mad: :finger Försökte på nytt att tala om för dom hur jävla dumma de var och nu var jag förbannad! -" VAD SKA DU GÖRA ÅT DET NU'RÅ?" Blev svaret...
Hade de inte varit ungar så :fatta! :fatta!!!

Skakade på huve't och drog.....

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nej
Sånna där finns överallt nu för tiden. Det enda dom bryr sig om är sig själva. Resten kan man göra vad fan man vill med.

Det går helelr inte att prata med dom. För dom bryr sig inte!!!

Gör dom ngt mot en och man blir förbannad så tror dom att man vill bråka. Och det är väl det dom är ute efter. Vad dom än gör så är det aldrig deras fel utan ditt.

Skorpan

Guest
en sån vetter fan om jag inte skulle klappat till alltså med det svaret.....dårar
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

vtwin

Kronisk snigel
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TLR 99
Wei§müller skrev:
Jag håller med dig, fan va sne man skulle bli :mad: Det var bra gjort av dig att inte flippa ur!!! :tummenupp

Det räcker inte med sne :mad: Jag hade fan flippat ur!!
Varsin fet jävla örfil åt båda snorungarna kanske hade lärt dem något.
Jag tycker det var synd att du inte flippade ur lite iaf.

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
Jag hade stanna, hoppat av hojen och lappat till ungen som kastade pinnen.
Inte misshandlat honom... :crash
Antingen en smäll eller 5500 frächa kronor till en ny hjälm... :D

De får fan lära sig att ta konsekvenserna av sitt handlande. Vid 12år är man gammal nog för att fatta att man inte kan kasta saker på vem som helst hur som helst.

:whip :whip :whip

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Fy fan... Finns det ingen etik och moral kvar i samhället eller vad är det som händer?
Jag skulle nog ha propsat på att få nån av föräldrarnas telefonnummer å ringt upp på plats. "Tyvärr" kan man inte ge sånna här ungar örfilar hur som helst då det oftast slår tillbaka på en själv.

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
snobben skrev:
kongo, hur snabbt gick det ungefär!
som sagt så skulle jag slå ner de j*vlarnma sen
:smasha :finger :kulspruta

Nr1: Jag är van att ta skit(jobbar som dörrvakt)
Nr2 Tyckte inte att det var värt att sitta inne för ett par skitungars skull men måste ju erkänna att "Jürgen" inte satt långt borta... hehe!

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Kongo skrev:
Om man hade tid och ork skulle man ha släpat hem dom till mamma och pappa...DÅ skulle de nog ha fått :fatta

Säg inte det! Med tanke på hur många av dagens ungar uppför sig så kan man ju undra vad de har för föräldrar egentligen. Du kanske hade fått ett "Och?" från föräldrarna också.....
Tråkigt nog.

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Jag hatar barn, men jag hatar deras föräldrar mer. Jag hade inte kunnat hålla mig, ungen hade åkt på en rejäl smäll.

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
De va en jävla tur att de inte va mig dom langade grejer på...Då skulle dom flugit långt åt helvete! :mad: Börna lite på dom nästa gång!

Lucky9

En gång är ingen gång...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VFR800Fi
Jag hade förmodligen blivit vansinnig.

Jag vet vad jag skulle _velat_ göra... hade jag haft möjlighet hade jag nog slängt upp ungen som kastade pinnen och gett honom SMISK! Det är förnedrande och bra... Knappt olagligt heller. :)

Fan va sur man blir... dryga kaxiga jävla snorunge. Ett kok stryk ska dom ha.

/Lucky9

Alex R1100S

Numer bosatt i Norr
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR600RR-06 & CB500 -77
Hände mig en vinter, kom åkandes i bilen, under en cykelbro...
Helt plötsligt kommer ett stort jävla isblock flygandes rakt ner på rutan... jagade de jävlarna med bilen övercykelbron, in i skogen... som tur va kom de undan... annnars hade jag nog fortfarande suttit inlåst...

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Tur att jag inte va i dina kläder kongo
inte för o vara så.. men eftersom jag har en hjälpm för dyrapengar.. så skulle jag fått den som kasta att önska att han inte någonsin vaknat eller föts

en i skolan sparkade En gång på mitt skåp(öppet ) i där låg hjäl och gortex byxer och skor.. han träffa skorna.. :skrämd

en kompis stod precis brevid och jag hoppa på han direkt och kompisen hållfast han .. (inget fysiskt) men jag lovar han gör inte de igen han försvann tyst som en mus efter de
undrar varför :rodnar

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
Penguin skrev:
Säg inte det! Med tanke på hur många av dagens ungar uppför sig så kan man ju undra vad de har för föräldrar egentligen. Du kanske hade fått ett "Och?" från föräldrarna också.....
Tråkigt nog.

Tyvärr sant, sådant betende lär de nog mest troligast ha fått från föräldrar så de hade nog ignorerat händelsen...jag tror att jag i stundens hetta hade gett ungarna varsin örfil...eller så hade jag ring polisen eller nått

Bjorn N

Hjärnan är som yoghurt.
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
hojlös.
Jag har varit barn en gång och gjort en massa saker som jag idag inte är direkt stolt över. Men att kasta pinnar på hojåkare är dock så verklighetsfrämmande att det är skrämmande, en sån kille kan inte ha alla kor i hagen. Det hade ju kunnat sluta hur som helst, en pinne över halsen i fel hastighet kan inte vara myspys.

Jag hade gjort en polisanmälan även om det hade tagit en massa tid, kanske kan socialen gripa in i tid för någon stackare som är på väg över på helt fel planhalva..

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...