Ungjävlar!

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
Måste bara avreagera mig... Vi har ett helt gång 13-åringar som hittar på en massa skit i vårt hus (alla bor dock inte där). De slaktar cyklar, moppar, startar bränder, försöker träffa barnvagnar med smällare(!), klottrar osv osv. I lördags sabbade min cykel Då fick jag frispel. Jag fick tag på en av killarna och sade att de ska fixa min cykel, annars ska jag ringa hem till varenda en av dem. När jag kom hem på lunchen var i alla fall sadeln tillbaka. Dock inte resten av prylarna. Jag knatade iväg till skolan för att få tag på telefonnummerna till föräldrarna. För att göra en låång historia kort, så försökte den ene av killarna hoppa på mig. En annan försökte slå ner mig med en stol!!!! Två lärare fick ingripa. Man tror inte det är sant.... 13 år och redan ligistsvin. Men jag ger mig inte. Ska tillbaka till skolan på fredag och prata med rektorn. Men jag får nog vakta min rygg ett tag.....!!!! (tack o lov flyttar vi nästa helg, så jag slipper dem)

:whip <--- skulle de små ligisterna ha!!!! (De ska nog akta sig för att stöta på ChaosX den närmsta tiden, för han är ROSENRASANDE för att de försökte hoppa på mig!!!!)

fortsättning följer kanske.....

Last edited:

Diversion

Guest
Trist, när jag var liten gjorde vi lite skit, inte så mycket iofs. ibland men då man åkte dit skämdes man för man visste ju att man egentligen inte fick göra så.

Skillnaden mot nu verkar vara att de inte ens förstår att de gör fel.

Johno

Sponsrad av Oscar
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 räser o Pasini minimoto
exiteme skrev:
Måste bara avreagera mig... Vi har ett helt gång 13-åringar som hittar på en massa skit i vårt hus (alla bor dock inte där). De slaktar cyklar, moppar, startar bränder, försöker träffa barnvagnar med smällare(!), klottrar osv osv. I lördags sabbade min cykel Då fick jag frispel. Jag fick tag på en av killarna och sade att de ska fixa min cykel, annars ska jag ringa hem till varenda en av dem. När jag kom hem på lunchen var i alla fall sadeln tillbaka. Dock inte resten av prylarna. Jag knatade iväg till skolan för att få tag på telefonnummerna till föräldrarna. För att göra en låång historia kort, så försökte den ene av killarna hoppa på mig. En annan försökte slå ner mig med en stol!!!! Två lärare fick ingripa. Man tror inte det är sant.... 13 år och redan ligistsvin. Men jag ger mig inte. Ska tillbaka till skolan på fredag och prata med rektorn. Men jag får nog vakta min rygg ett tag.....!!!! (tack o lov flyttar vi nästa helg, så jag slipper dem)

:whip <--- skulle de små ligisterna ha!!!! (De ska nog akta sig för att stöta på ChaosX den närmsta tiden, för han är ROSENRASANDE för att de försökte hoppa på mig!!!!)

Dom e väl spaggar hela bunten o förstår inte bättre :fakta

exiteme

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Re: Re: Re: Ungjävlar!

Haze skrev:
Oxie har verkligen börjat gå åt pipan det oxå... :mad:

Nääää. Just nu bor vi på Kirseberg i Malmö. Om en vecka drar vi till radhus i Oxie. *skönt*

v-g

Inget pulver
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kreidler
Tyvärr kan du inte skylla på barnen utan detta är totalt föräldrarnas fel. Tänk om folk kunde ögna sina barn lite mer tid så slapp sådant här hända.

Dessa ungar kunde dock behöva ett gott kok stryk!!

Haze

don't go die on me now!
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
ingen längre.. =(
Hmmm.. ok..

Oxie är ju def bättre än Kirseberg iaf. Det beror iof var i oxie, centrum ska vara rätt stökigt där. Inte för att jag hänger där spec ofta men en kompis bor vid elineberg(?) där är det hur bra som helst.

Där jag bor kan man bara drömma om att ha en cykel i fred (än mindre mc) - i centrum. :mad:

exiteme

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Re: Re: Ungjävlar!

v-g skrev:
Tyvärr kan du inte skylla på barnen utan detta är totalt föräldrarnas fel. Tänk om folk kunde ögna sina barn lite mer tid så slapp sådant här hända.

Dessa ungar kunde dock behöva ett gott kok stryk!!

Nja....att försöka hoppa på mig och slå ner mig med en stol, ligger på deras eget ansvar... Att de sabbar osv ligger på föräldrarna. Att jag försöker stoppa dem, är för att om ingen gör något, blir det de här ungarna vi läser om i tidningarna sen....

Försöker de ge sig på mig igen, lär de få det som inte deras föräldrar ger dem! ChaosX är på krigsstigen (ingen hotar någon i hans familj).... :whip

Last edited:

KNAS

Fotograf
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
EOS 1D MKII
Re: Re: Re: Re: Ungjävlar!

exiteme skrev:
Nääää. Just nu bor vi på Kirseberg i Malmö. Om en vecka drar vi till radhus i Oxie. *skönt*
Verkligen trist att höra om de unga ligisterna och vandaliseringen ni råkat ut för. Ibland undrar man var som det gått snett för dom. Det är ett illavarslande tecken det här.
Jag bor också på kirseberg, vid rostorpsplan ungefär. Och här är det rätt lugnt, men man känner nästan sig utsatt i övriga delar av Malmö, speciellt när mörkret fallit.
Får man fråga om vilken skola de små ynglen gick på?

v-g

Inget pulver
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kreidler
Re: Re: Re: Ungjävlar!

exiteme skrev:
Nja....att försöka hoppa på mig och slå ner mig med en stol, ligger på deras eget ansvar... Att de sabbar osv ligger på föräldrarna. Att jag försöker stoppa dem, är för att om ingen gör något, blir det de här ungarna vi läser om i tidningarna sen....

Försöker de ge sig på mig igen, lär de få det som inte deras föräldrar ger dem! ChaosX är på krigsstigen.... :whip

Hehe Ja det är rätt att det inte är föräldrarna som är den som slår dig i skallen med stolen men det är DE som gett dem de värderingarna eller inte gett dem kanske snarare.

Slår de dig först har du rätt att försvara dig :) Skulle nog se fint ut inför deras "tuffa" polare om en tjej kommer och läxar upp dem.

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
exiteme skrev:

Ta med dem till nästa sporthojsfest så har vi något att slå på :crash

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fyrhjuling
Re: Re: Re: Re: Ungjävlar!

exiteme skrev:

Det blir inte mycket bättre i Oxie kan jag lova.. Fajansvägen är rätt nära ghetto-delen av Oxie.. Jag bodde där för något år sedan, men det blir bara värre och värre här.. tyvärr :(

Men jag tror nog att det är lite lugnare i Oxie än i Malmö. En sak måste ja säga.. HÅLL KOLL PÅ ERA HOJAR!!!

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Re: Re: Ungjävlar!

akora skrev:
Ta med dem till nästa sporthojsfest så har vi något att slå på :crash
Jävla slynglar...! De skulle man ta och göra ett hembesök hos :evil

Last edited:

GranaT

2-takt är en livsstil !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha RD250
Re: Re: Re: Re: Re: Ungjävlar!

SkorvKalle skrev:
Det blir inte mycket bättre i Oxie kan jag lova.. Fajansvägen är rätt nära ghetto-delen av Oxie.. Jag bodde där för något år sedan, men det blir bara värre och värre här.. tyvärr :(

Men jag tror nog att det är lite lugnare i Oxie än i Malmö. En sak måste ja säga.. HÅLL KOLL PÅ ERA HOJAR!!!

lugnare hoss dej än hoss mej iaf (Fosie);) Skorv e alltid rädd när han e här (?) :p hehe nädå..

men oxie e väll inte så väldigt farligt ändå ??

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fyrhjuling
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ungjävlar!

GranaT skrev:
lugnare hoss dej än hoss mej iaf (Fosie);) Skorv e alltid rädd när han e här (?) :p hehe nädå..

men oxie e väll inte så väldigt farligt ändå ??

Jo, Nydala e ju ändå värstingstället no1.. sen e där snutar o grajor osså, man e ju litta scared när man drar förbi me trimmade moppen som låter som ett AAAASS nuförtiden

GranaT

2-takt är en livsstil !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha RD250
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ungjävlar!

SkorvKalle skrev:
Jo, Nydala e ju ändå värstingstället no1.. sen e där snutar o grajor osså, man e ju litta scared när man drar förbi me trimmade moppen som låter som ett AAAASS nuförtiden
jee jee

ChaosX

Våga vägra väg!!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Husqvarna 250 CR 03
Jag ska smälla upp ungjäveln mot väggen och säga till honom att det är tur att jag inte får slå honom för tjejen... Annars hade jag knäckt knäskålarna på honom. Jag ska tvinga den lilla jäveln att säga god dag och bocka för alla som är äldre än honom.

Han ska stortjuta när jag släpper honom och helst ha pissat ner sig av rädsla.
En sak är säker, hotar han henne, hotar han mig och ingen hotar mig!

Saataaan va han ska va rädd bara han ser mig!!!!!!! :mad:

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
ChaosX skrev:
Jag ska smälla upp ungjäveln mot väggen och säga till honom att det är tur att jag inte får slå honom för tjejen... Annars hade jag knäckt knäskålarna på honom. Jag ska tvinga den lilla jäveln att säga god dag och bocka för alla som är äldre än honom.

Det är gott, på han bara!
shoot.gif

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fyrhjuling
ChaosX skrev:

Nu ska du inte vara så kaxig här över nätet.. han ser inte va du läser..

nädå.. de e rätt.. dom ska uppfostras ordentligt och om ingen säger till dom ordentligt så blir de bara värre o värre... lycka till me bröllop o flytt o allting ! :tummenupp

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati