Måste bara avreagera mig... Vi har ett helt gång 13-åringar som hittar på en massa skit i vårt hus (alla bor dock inte där). De slaktar cyklar, moppar, startar bränder, försöker träffa barnvagnar med smällare(!), klottrar osv osv. I lördags sabbade min cykel Då fick jag frispel. Jag fick tag på en av killarna och sade att de ska fixa min cykel, annars ska jag ringa hem till varenda en av dem. När jag kom hem på lunchen var i alla fall sadeln tillbaka. Dock inte resten av prylarna. Jag knatade iväg till skolan för att få tag på telefonnummerna till föräldrarna. För att göra en låång historia kort, så försökte den ene av killarna hoppa på mig. En annan försökte slå ner mig med en stol!!!! Två lärare fick ingripa. Man tror inte det är sant.... 13 år och redan ligistsvin. Men jag ger mig inte. Ska tillbaka till skolan på fredag och prata med rektorn. Men jag får nog vakta min rygg ett tag.....!!!! (tack o lov flyttar vi nästa helg, så jag slipper dem)
<--- skulle de små ligisterna ha!!!! (De ska nog akta sig för att stöta på ChaosX den närmsta tiden, för han är ROSENRASANDE för att de försökte hoppa på mig!!!!)
fortsättning följer kanske.....
<--- skulle de små ligisterna ha!!!! (De ska nog akta sig för att stöta på ChaosX den närmsta tiden, för han är ROSENRASANDE för att de försökte hoppa på mig!!!!)
fortsättning följer kanske.....
Last edited: