Det håller jag inte med om. By the way så tycker du och jag aldrig likadantChris Ash skrev:Varför får man inte vara invandrare om man inte är flykting? Sverige hade varit väldigt tråkigt utan invandrare....
Det håller jag inte med om. By the way så tycker du och jag aldrig likadantChris Ash skrev:Varför får man inte vara invandrare om man inte är flykting? Sverige hade varit väldigt tråkigt utan invandrare....
sgtpepper skrev:Ledsen, men jag kan inte läsa vad du skriver, min hjärna blockerar automatiskt imbecilla inlägg på internetforum.
Prova att gå i skolan, där får man lära sig de vanligaste svenska orden, som t.ex är, också med mera.
sgtpepper skrev:Ok, så vi svenskar är fega. Det har du genom empiriska studier kommit fram till. Jag frågar mig om det bara är en "typiskt svensk" egenskap eller om det är en typiskt mänsklig egenskap? Har du jämfört med andra länders befolkningar? Är det även typiskt belgiskt, typiskt engelskt etc.?
Försvara mig mot vad?tingeling_66680 skrev:Att angripa mitt sätt att skriva på bara för att du inte kan försvara
dig är juh bara patetiskt.
sgtpepper skrev:Ledsen, men jag kan inte läsa vad du skriver, min hjärna blockerar automatiskt imbecilla inlägg på internetforum.
Prova att gå i skolan, där får man lära sig de vanligaste svenska orden, som t.ex är, också med mera.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|