Ungjävlar!

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nej
Chris Ash skrev:
Varför får man inte vara invandrare om man inte är flykting? Sverige hade varit väldigt tråkigt utan invandrare....
Det håller jag inte med om. By the way så tycker du och jag aldrig likadant :p

Gustafsson

Skrapar tungan...
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
no bike
liknande saker händer här i ösmo, morsan var på väg hem från affären så kommer det fram en 15-16årig kille fram till henne & frågar vad hon heter, hon bara smilade & gick för hon visste att det skulle leda till en vidare diskution, då sa hans polare när hon gick att "här frågar en snäll ung kille om ditt namn, så jag tycker att du kan vara snäll & säga det" hon tyckte, han var trevlig & så hon sa vad hon hette Ann-Christin då svarade alla killarna (typ 4st) "fyfan vikket bögit hor*** namn" & massa andra namn, så hon var juh gråtfärdig när hon kom in genom dörren, jag får juh damp ryck tar min jacka + att detta var på lördag, (så himla bakis) :rolleyes: så jag springer ut genom porten ut på "lekparken" & ser dessa ungar, & jag springer nästan mot dom när jag väl kommer fram så står jag & skäller ut dom i kanske 10minuter & dom bara skyller på varandra osv. såtillslut så sa jag, "om ni skall säga något till någon annan så säg det till mig, för om ni säger NÅGOT till min morsas igen så kommer jag slå sönder varenda en," så sedan söndagen så är det några som slår & sparkar på våran dörr kl 3 på natten...(jag é fortfarande vaken) sen skriker dom "hora, bög" & börjar springa, jag gick ut på balokngen & fårse 4st springa ut genom porten,..gissa vilka..:D
jag tar med mig lillebrors baseboll trä & glider mot parken som dom sitter i igen..(har juh aldrig nått att göra) när jag kommer 10m ifrån dom så ser dom mig & alla springer som satan, jag springer efter, efter 1minut så tänker jag aja nu har dom blivit tillräckligt skrajja, så jag gick bara tebax. (hade inte tänkt att använda baseboll trät utan det var en skrämsel taktik för att få dom att skita ner sig) sen har inget mer hänt, varje gång jag setr dom så nästan springer dom åt motsatt håll :D

MBGIRL

Hel och glad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
fd. Hornet-S 600 -01
sgtpepper skrev:
Ledsen, men jag kan inte läsa vad du skriver, min hjärna blockerar automatiskt imbecilla inlägg på internetforum.

Prova att gå i skolan, där får man lära sig de vanligaste svenska orden, som t.ex är, också med mera.

Att angripa mitt sätt att skriva på bara för att du inte kan försvara
dig är juh bara patetiskt. :rolleyes:

v-g

Inget pulver
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kreidler
sgtpepper skrev:
Ok, så vi svenskar är fega. Det har du genom empiriska studier kommit fram till. Jag frågar mig om det bara är en "typiskt svensk" egenskap eller om det är en typiskt mänsklig egenskap? Har du jämfört med andra länders befolkningar? Är det även typiskt belgiskt, typiskt engelskt etc.?

Fega är inte svenskar men typiskt för en svensk är att "knyta handen i fickan".

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
sgtpepper skrev:
Ledsen, men jag kan inte läsa vad du skriver, min hjärna blockerar automatiskt imbecilla inlägg på internetforum.

Prova att gå i skolan, där får man lära sig de vanligaste svenska orden, som t.ex är, också med mera.

Ett inlägg som detta är enbart löjligt!!
Ett personligt på hopp, och lilla du det är nog knappast så att tingeling skriver som hon gör för att det saknas skola :rodnar
(snarare tvärt om!!)
Kanske är någon annan som gör det :rolleyes: (lite kunskaper i det Svenska språket??) :confused:
Nej, kan du inte lägga fram dina åsikter utan sådant dravel är det lika bra att du låter bli :fakta

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati