Unik MC på blocket

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Säljer min ögonsten, ingen provkörning utan pengar, jag dessa argument gör att jag försöker att så fort som möjligt klicka bort annonsen och vem fan hostar upp 55000:- för en provkörning av en GAMMAL R1:a.

Och varför strypt, pc3 och slipon.:va:va

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Vadå åker du o provkör bara för provkörningensskull? Ska du köpa nått har du väl pengar med dig?

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Hoj
600+650+800+1000x2

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Här har vi en unik ZX6R -05 det är lite oklart vad som gör den unik men den är omlackad och importerad från England.

Kom igen nu Andreas, om du nu har tid över, leta rätt på en apsnabb racebike till mig istället! R6:a -12 eller-13. Rövsnabb! Sätt igång, innan de bakfulla patienterna nyktrar till!:smasha

Last edited:

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Vad är det som säger att man vill köpa så fort man provkört?
Oftast har man ju fler objekt man vill jämföra.

Vadå åker du o provkör bara för provkörningensskull? Ska du köpa nått har du väl pengar med dig?

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Den första var så unik att om ingen/a kastar sig efter den (vilket folk borde göra, det finns ju bara trots allt en av den, typ) så kan man ivf få prisavdrag i form av prutmån:crash

D-PaX

COMEDIANS MC Stockholm
Gick med
14 Jan 2008
Hoj
KTM 690 Supermoto
Vad är det som säger att man vill köpa så fort man provkört?
Oftast har man ju fler objekt man vill jämföra.

Jag säljer min CBR1000rr och vill INTE ha en handfull personer som ska "provköra" hojen. Vad händer om dom lägger den? Jag som ägare har det ekonomiska ansvaret. Vill man åka omkring och testa sig fram till vilken hoj man ska ha så finns det firmor som erbjuder dom tjänsterna med rätt försäkringar osv.
Man märker rätt fort om personen i fråga är seriös och i slutskedet av en affär så måste ju hojen såklart köras.

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
jag hade min R1 2009 till försäljning tidigare i år.

ganska unik, då den har usa kåpori svart/gult (ej kinakåpor)
fullt utrustad med allt man kan tänka sig.
wallpaper.jpg

ringde en snubbe som ville komma & titta, men eftersom jag misstror alla, så möttes vi på McD i stan
tillsammans med lite hojfolk jag känner..

killen rullar in med en större nyare mercedes.
ut hoppar 2 st relativt stora killar med sydländsk påbrå. (sluta nu & jiddra om rasism)

killen kollar runt hojen, sparkar på däcken, gränslar hojen & gungar gaffeln lite. (direkt en känsla av oseriös)
då kläcker han ur sig att han vill testa hojen.

Jag säger att den provkörs bara vid slutfört köp & ångerrätt finnes. (dvs jag fått betalt & papper skrivna)
Förklarar att försäkringen (i allmänhet) bara gäller personer över 30 boende i mitt hushåll & att om han drar, så räknas det inte om stöld utan otillåten brukande & inga pengar betalas ut.

då bli killen skitsur... går till bilen & hämtar ett kuvert med 75-80 tusen i kontanter,,

eyy.. får jag testa bajken ellllller !!! du har väl sett kontanter förr ahh ? :)

killen kör iväg, utan utrustning & lånad hjälm.. jag hör den knappt alls när han kör (och jag har yoshi pipor utan db killer som dönar bra)

kommer tillbaka & säger att den går dåligt, men vill "ändå" köpa den för 63 tusen..
jag avböjer bestämt & killen åker iväg med mercan..

Hädanefter säljer jag också bara till folk som pratar svenska

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Att jag vill provköra flera objekt är inte samma sak som att jag vill testa olika modeller. Vanligtvis tittar jag ut flera intressanta objekt för att sedan titta på och provköra dessa. När det är gjort jämför jag dem och sedan bestämmer jag mig.

Det är åtminstone min plan. I verkligheten impulsköper jag.

Jag menar mest att jag tänker inte visa säljaren en hög med kontanter innan jag provkör. Den typen av annonser ringer jag inte ens på.

Jag säljer min CBR1000rr och vill INTE ha en handfull personer som ska "provköra" hojen. Vad händer om dom lägger den? Jag som ägare har det ekonomiska ansvaret. Vill man åka omkring och testa sig fram till vilken hoj man ska ha så finns det firmor som erbjuder dom tjänsterna med rätt försäkringar osv.
Man märker rätt fort om personen i fråga är seriös och i slutskedet av en affär så måste ju hojen såklart köras.

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Var bara tvungen att åter söka på "unik" i blockets mc avdelning. Och marknaden för unika mc verkar inte vara särskilt bra. Två av de unika hojarna jag länkade till i oktober är fortfarande osålda och lika unika fortfarande.

Killen med den unika 25kw strypa R1an har inte fått den såld. Återfinns här

Även den unika R1 -04 med Santanderlackade kinakåpor är osåld.

jika

Medlem
Gick med
11 Jun 2008
Hoj
XT660Z Teneré, Thunderace -96 (till salu)
Var bara tvungen att åter söka på "unik" i blockets mc avdelning. Och marknaden för unika mc verkar inte vara särskilt bra. Två av de unika hojarna jag länkade till i oktober är fortfarande osålda och lika unika fortfarande.

Killen med den unika 25kw strypa R1an har inte fått den såld. Återfinns här

Även den unika R1 -04 med Santanderlackade kinakåpor är osåld.

Om du kan gräva du i SH-forumet så kan jag gräva i SH-garaget :)

Misstänker att Santanderhojens "unikhet" kan vara ett resultat av den föregående ägarens säljsnack och förmodligen föregående ägares säljsnack innan dess osv...
http://www.sporthoj.com/garage/?mcid=11997

Nyheter
Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...