Flyttar tråden till fiddyforumet
Härligt, ett steg i rätt riktning. Nu är det bara att fortsätta med att flytta alla rs och mito trådar till roadracingforumet, dom flesta sm 125or till offroadforumet eller crossforum så får vi snart ett fint a1 forum med enbart renodlade a1 cyklar som ybr, rödmyran osv
Hur som helst så har jag fortfarande liite knackningar kvar i motorn så jag lär svarva ner kolven lite till. Dock har jag fått problem med att den ryker nu med det beror antagligen på att topplockspackningen tätar dåligt eller att ventiltätningarna har tagit skada. Det skall undersökas ikväll
Har ni något tips på en snygg skyltbelysning som inte syns allt för mkt? funderar på om jag ska va så pass seriös eller om jag ska skita i det..
Den ser äckligt fin ut nu
, har lettat själv efter liknande under 7k men har inte hittat nån
Var det birkaimport som du köpte din ny för 6900 av? Har dem slutat sälja dem nu när jag blev intresserad
Tackar
Jo det stämmer att jag köpte min från birka import på ett hösterbjudande sänkt från 12000 till 6900
Dock var priset det enda som var bra med den affären..
Under 7 k blir nog svårt tyvärr :/ men det finns en på blocket för strax under 10 tror jag, precis lika som min var från början.