MickeXJR1300
Stilig
Långa farbron skrev:Fan va ooutlaw!
Mmmm, tanten tvingade mig
Långa farbron skrev:Fan va ooutlaw!
Miss_Orchidee skrev:Jag har ju hållit mig lite på den diskreta sidan om vad jag gjort med min hoj, men nu är det dags att komma med en näst in till fullständig raport tror jag....
1. Den ser dunder cool ut i mattsvart ram... mycket finare än polerat tycker jag personliget, förstår inte varför folk tycker att polerat är så himlans snyggt
2. Den har nylackat avgassystem, eftersom det va lite skavt så fick ja bättra på med lite värmeresistent lack...
3. Rejsväxling - superduper coolt, har länge funderat på att göra denna ändring och nu blev det av, känns riktigt skönt när man råkar peta i 1 an när man egentligen skulle lägga i 4 an annars riktigt gött att köra med får ja säga
4. Nya dekaler, så nu blänker det fint om den.... ser som ny ut... ja nästan iallafall
5. Ramlagren bytta - no coments
6. Vevaxeln bytt - no coments
7. Polerade gaffelben -polerat må va pråligt i stora mängder, som exempelvis ram.. men gaffelben.. finns ingen finare TZR med sånna sexigt blanka välsvarvade ben
8.Ny bult till växelpedalen - tyckte den gamla var så trist och omordern så ja ville uppdatera mig lite, dumpade den gamla på E6 utanför kållered om nån vill ha den...
9. Cykeldatorn borta - min forna klocka är numera död... får införskaffa en annan nyare och råare varriant, funderar på en med Barbie som urtavla
10. Nymodifierade blinkers - blinkar numera i takt med "call on me" när man kör tomgång, ex bra vid röljus... vid gaspådrag lyser den konstant, väldigt effektivt så folk vet att man gasar
11. Neutral läges kännare - Valde att ta bort neutral lampans ´funktion då jag vill lära känna min hoj bättre så jag kan höra när friläget klickar i.... med lampan försämmras klart denna förmåga....(eller så glömde ja kopla i sladden : men det har jag inget minne av...)
Dom mer hemliga detaljerna och trixen om hur man får en 125a att gå så hårt det får förbli ett myskerium...
Miss_Orchidee skrev:...
7. Polerade gaffelben -polerat må va pråligt i stora mängder, som exempelvis ram.. men gaffelben.. finns ingen finare TZR med sånna sexigt blanka välsvarvade ben
...
Miss_Orchidee skrev:Jag har ju hållit mig lite på den diskreta sidan om vad jag gjort med min hoj, men nu är det dags att komma med en näst in till fullständig raport tror jag....
1. Den ser dunder cool ut i mattsvart ram... mycket finare än polerat tycker jag personliget, förstår inte varför folk tycker att polerat är så himlans snyggt
...........
Dom mer hemliga detaljerna och trixen om hur man får en 125a att gå så hårt det får förbli ett myskerium...
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|