Jo det känns ju bra att ingen skadade sig. Men får jag tag på den jävla zig**** som stog och tänkte råna mig eller vad fan han ville så lär han inte klara sig lika bra. Den jävla apan bara stack när han såg att vi smällde :kocko
aj aj aj,vad hände??Majoren skrev:Nu har jag uppdaterat min båge med sänkt kåpglas med mera
Har för mig att top-gun undertailen är snygg (om den nu hette så).DaneTL1000R skrev:Venter på Yoshi RS-3, Power commander II, K&N Hi Flow filter fra USA till min TLR
Skulle gerne ville ha en snyg Undertail, men har inte hittat rät !
sharpedge skrev:Har för mig att top-gun undertailen är snygg (om den nu hette så).
Annars kan man ju byta hela bakdelen och sätta dit en gixxerbakdel
Här kanske finns lite info
http://www.1tail.com/sa/cart/category.asp?cg={58B1C4E4-3958-410B-BDE6-A3A4B2B21198}
Annars finns ju då Tlplanet
Tycker jag låter som en deilig idéDaneTL1000R skrev:Skal vi träffes en dag och titta på TLR'erne....??
Japp, håller med, byt vätska och lufta, blir en helt ny hoj!!Coola Ola skrev:Dagens mektips från bonnamekar'n: Byt bromsvätska! Skulle bara fylla upp bromsvätska bak men fy satan vilken gegga det var.... Tänkte ju att hojen är hyfsat ny så det borde väl inte behövas men där fick man! För att citera mekgurun Robban_C "hejdarna är det viktigaste på hela hojen, efter hjälmen!"
Bromsvätska kostar typ 30 spänn på biltema dessutom så det är en ganska billig investering i sin egen säkerhet.
sa ju till er det för längesenCoola Ola skrev:Dagens mektips från bonnamekar'n: Byt bromsvätska! Skulle bara fylla upp bromsvätska bak men fy satan vilken gegga det var.... Tänkte ju att hojen är hyfsat ny så det borde väl inte behövas men där fick man! För att citera mekgurun Robban_C "hejdarna är det viktigaste på hela hojen, efter hjälmen!"
Bromsvätska kostar typ 30 spänn på biltema dessutom så det är en ganska billig investering i sin egen säkerhet.
och då kan du även berätta vilken skillnad ny olja gör i framgaffeln oxå när vi bytte dina packboxar (inga inställningar rörda,bara nya packboxar och fräsch olja)Hultan skrev:Japp, håller med, byt vätska och lufta, blir en helt ny hoj!!
Japp, grym skillnad där med.. Är fortfarande nojig över vår justering av dom där små tapparna.., undrar fortfarande vad det var igentligen..Skorpan skrev:och då kan du även berätta vilken skillnad ny olja gör i framgaffeln oxå när vi bytte dina packboxar (inga inställningar rörda,bara nya packboxar och fräsch olja)
Upp med pilder på nya pipera då!bagerah skrev:baggis vara i extsas!
hållundan skrev:Upp med pilder på nya pipera då!
Förgöraren skrev:Klar med kvällens stylebögeri
Tyckte det blev riktigt grymt
Min nummerplåt ser ju dock groteskt stor ut i close-up
(Har dock redan blivit börfälld för den lilla en gång så den får nog sitta kvar)
FÖRGÖRAREN
MickeXJR1300 skrev:Jag har satt på ett coolt bagageräcke
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati