Skorpan
Guest
lyssnar hellre till 2takt än till twinMrTL skrev:
lyssnar hellre till 2takt än till twinMrTL skrev:
Skorpan skrev:lyssnar hellre till 2takt än till twin
HO HO HO....here we go again..MrTL skrev:bla bla bla...
"trots att det är en italienare.." Menade du väl?flugan skrev:Idag tvättade jag cykeln å sen startade jag den för första gången sen 1:a september 2004. Givetvis startade den på första kompressionen (det är ju trots allt inte en japanska).
Å jeflar vilket glädjerus man fick utav att höra hennes garbuglio del leone sessualmente destato igen .
Hultan skrev:"trotas att det är en italienare.." Menade du väl?
Anytime!Skorpan skrev:fy faaaan vad dremmeln har fått jobba idag hultan
tack för lånet,det underlätta en hel del
oki,jag släpper dej ETT varvHultan skrev:Anytime!
Låt mig vinna i Gokarten nästa gång då
Grymt! Fan va gött... Det är bara drivpaket kvar för min del, sen är det körbart...Hultan skrev:Aaaahhhhh, Stumpan är klar för drabbning!!
Efter några timmars bortappande av skuvar, folköl och allmänt fipplande så är hon HEEELT färdig, skulle kunna åka ut o köra nu om det var så!
Kåpor är på, skruvar fastskruvade och alla vinterns små projekt är (nästan) klara..
Styrdämpare har jag ej fått tag på än, och det ser mörkt ut att få tag på nåt (som jag vill ha)..
Kamerafästet på tanken är småfix kvar på, och synkningen av förgasare får bli när värmen kommer så allt blir som det skall va!
Nu var det bara det med vädret, Jaja, det kommer snabbare än man anar!
Cool, min dröm hoj är vilken som helst som är nyare och literhoj tror jag..hållundan skrev:Grymt! Fan va gött... Det är bara drivpaket kvar för min del, sen är det körbart...
Fast min drömhoj är tillsalu... VILL HA! http://www.sporthoj.com/annonser/?id=16131#
Ah, den har ändå vart drömhoj sedan barnsben, det är väl mest därför. Annars är ju den optimala drömhojen MV F4 Tamburini eller nåt i den stilen...Hultan skrev:Cool, min dröm hoj är vilken som helst som är nyare och literhoj tror jag..
Är jag tråkig då?
Märke spelar ingen som helst roll igentligen, det är kvalitet/pris/prestanda och tillfälligt "trån/habegär" som avgör..
Tror jag...
Hehe, ja det är väl sant, den är himmla fin den.. Men jag skulle aldrig köpa en sån exlusiv hoj om jag inte verkligen hade dom extra stålarna..hållundan skrev:Ah, den har ändå vart drömhoj sedan barnsben, det är väl mest därför. Annars är ju den optimala drömhojen MV F4 Tamburini eller nåt i den stilen...
Det är ju ingen hoj jag skulle käka vatten och bröd för i ett sekel. Men som du säger, med lite stålars över, efter jag köpt min Ferrari och en fru, eller hus menar jag, så skulle jag kunna lösa en Tamburini, eller en vanlig F4 för den delen...Hultan skrev:Hehe, ja det är väl sant, den är himmla fin den.. Men jag skulle aldrig köpa en sån exlusiv hoj om jag inte verkligen hade dom extra stålarna..
Skulle även kunna tänka mig dom större "sportduccarna", lite trista motorer i dom bara..
hållundan skrev:Grymt! Fan va gött... Det är bara drivpaket kvar för min del, sen är det körbart...
Fast min drömhoj är tillsalu... VILL HA! http://www.sporthoj.com/annonser/?id=16131#
Tja, köper hon för 46K så är det affär, här och nuola_sandin skrev:Klart du ska ha en sån.
Du kanske kan sälja din zx6r till min
det lär nog fan dröja lite till,är -7,9 nu bara snön som fattasHultan skrev:skulle kunna åka ut o köra nu om det var så!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|