Jag beklagar, om det nu var någon som missuppfattade mitt/min inlägg. Har inget att göra med "jantelagen" att göra, att vara värre/värst. Utan bara att jag vet att skadan gör förbannat ont, och jag lider med No1, samt att det är skönt att veta om skadan tar 1 vecka eller 6 månader att läka. Sen är ju det alltid beroende på hur skadan ser ut, och hur bra "läkkött" man har. Jag vet att No1 är stenhård så han är nog på bena fortare än man kan tro, men samtidigt anser jag inte att man i "peppandet" ska dra upp förhoppningarna alldeles för högt. Det är för tidigt för det, då det bara är 24h sen skadan, samt att no1 är ordentligt smärtstillad och om möjligt ännu längre från sina fulla sinnens bruk än normalt 
För er som fortfarande inte förstår, så bröt han ryggen igår, "bara" en kompression är detsamma som en krossad kota, en komprimering är alltså en kross-skada. Han har haft tur, eftersom han kan röra benen, vilket ökar förhoppningen att han kommer kunna gå/köra hoj normalt igen.
Självklart önskar jag No1 ett snabbt tillfrisknande, då han är en vän/polare som jag har jäkligt roligt med, och jag är nog som flera andra orolig för honom. Jag m.fl kommer ställa upp och hjälpa honom oavsett om det kommer ta si eller så många dagar innan han är på fötterna igen.
För er som fortfarande inte förstår, så bröt han ryggen igår, "bara" en kompression är detsamma som en krossad kota, en komprimering är alltså en kross-skada. Han har haft tur, eftersom han kan röra benen, vilket ökar förhoppningen att han kommer kunna gå/köra hoj normalt igen.
Självklart önskar jag No1 ett snabbt tillfrisknande, då han är en vän/polare som jag har jäkligt roligt med, och jag är nog som flera andra orolig för honom. Jag m.fl kommer ställa upp och hjälpa honom oavsett om det kommer ta si eller så många dagar innan han är på fötterna igen.