Näe att stockholmare bara känner till 2 vägar, menade ja.
Du tar verkligen diskussionen till en ny nivå!
Har du ingen aning kanske du skulle lämna dina bistra försök till ett annat ämne?
Näe att stockholmare bara känner till 2 vägar, menade ja.
het dissk. det här..
Men heelt allvarligt... finns det inte fler vägar att "bomba" ett tag...
........ finns väl en miljon andra vägar att bomba..
Du tar verkligen diskussionen till en ny nivå!
Har du ingen aning kanske du skulle lämna dina bistra försök till ett annat ämne?
Jo, tyvärr blir det nog så, och man hoppas ju att fler kunde förstå att i det sådana här fall så får i princip alltid kollektivet lida för att några få gillar att sticka ut hakan och få uppmärksamhet.det ena inlägget blir ju dummmare än det andra.
Tror de flesta med en plastraket mellan bena kör inspirerat, och med stor sannolikhet efter både underlag och väderlek. Så åxå efter bogan, MEN
det som nu retat upp dom bofasta är de så kallade BOMBNINGARNA.
Har svårt att tro att dessa körningar, filmade eller ej har medhåll av majoriteten här??!!
Kontentan blir, att dessa imbiciller, som riskerar sitt och även andras liv, retar upp de boende samt får oss övriga att hamna i dålig dager. Nu uppfattas ALL körning efter bogan som vårdslöst betende! dessutom bidrar detta till att körnig även utanför dessa lokala slingor till att bli föremål för diskusion.
Om vi då tycker att vi har rätt att förvänta oss mer mognad av den grupp som beter sig dumt än vad vi kan nu, då är väl det här rätt dumt?Så frågan är ju om vi kan få tag på adresserna till dessa puckon så att vi kan hålla dom tillsvars den dag då våra premier höjs, våra hojjar efektbegränsas etc...
Fast dom vet ju redan vem han är eftersom det enligt hans egen utsago var honom dom hörde av sig till för att diskutera reportaget med från början.Annars så kan vi ju namnge roller och dan the man så uppdrag granskning kan få några som är positiva till bombandet.
Haha, ja tydligen så läste du inte min post innan, så det är väll inte jag som ska lämna diskutionen.
Som sagt lämna uppgifterna på Dan the man och Roller till UG så ska vi se att det löser sig
Har du ens förstått problemet?
Vadå problem, jag har inge problem att dom ställer ut poliser eller fartkamerer för att få ner hastigheten på bogan och bulten
MEN om det blir effektbegrännsningar eller liknande på grund av er 08er som kör som idioter efter väl trafikerade vägar, med hus och antagligen barn, då ***** har vi ett problem å det är NI! (biker boys, roller, dan the man och restan av stockholm som inte fattar bättre)
Vadå problem, jag har inge problem att dom ställer ut poliser eller fartkamerer för att få ner hastigheten på bogan och bulten
MEN om det blir effektbegrännsningar eller liknande på grund av er 08er som kör som idioter efter väl trafikerade vägar, med hus och antagligen barn, då ***** har vi ett problem å det är NI! (biker boys, roller, dan the man och restan av stockholm som inte fattar bättre)
om det var en rättstavning så ska du veta att de är er på slutet här upp i norrland vet du sorry för OT.
Jo, det är tråkigt att ni kör som kärringer i resten av landet!
Synd bara att ni är lika intelligenta som ni kör fort.
Jo, det är tråkigt att ni kör som kärringer i resten av landet!
de kallas även för badjävlar här hemma.
Ja för att köra 200 på en smal väg med glada familjer på utflykt är ju intelligent
Ja för att köra 200 på en smal väg med glada familjer på utflykt är ju intelligent
nu var du bra snabb att ändra inlägget
ahahah, lät ju bra mycke bättre än 08er
Både wdac och D1ce är rospiggaroch bor på landet. Jag har sett det själv
Djävla kopojkar är vad de är
Det är ju det som är problemet, du förstår, inga är glada i Bogesund längre. Det är därför du ska namedroppa hos UG så du får bort 2st av alla fortkörare, då är det inte så många kvar sedan.
Ne det kanske inte hjälper att sätta dit 2st, men det är en god bit på vägen, fattar inte att man kan försvara att köra förfort bland oskyldiga. Bara under denna tråds gång har det vart 2 olyckor på dom inblandade vägarna, 1 av dom var ju singel men den andra var ju en bil inblandad, tycker det är bevis nog om att det inte går åt rätt håll så att säga
Gubbeh
Varken du eller Marqus har något att oroa er för. Jag ser inte hur en effektbegränsning skulle påverka en amerikansk kolvuppstötare eller ett italienskt pizzaluder?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|