Uppdrag Granskning - Bogesund

Status
Ej öppen för fler svar.

Marqus

Ny medlem
Gick med
15 Jul 2007
Hoj
Ducati 620, Husqvarna WR 125 -96, Iq shift 600
Gubbeh :D

Varken du eller Marqus har något att oroa er för. Jag ser inte hur en effektbegränsning skulle påverka en amerikansk kolvuppstötare eller ett italienskt pizzaluder?

Pizzaluder som är mer värd än din retta :yoparty aja, nu ska vi inte gå till den nivån i denna tråden, nog med OT.

Strömma1

Strömma
Gick med
2 Jun 2006
Hoj
GSX 1100 EF/ES
:felämne
Jo, det är tråkigt att ni kör som kärringer i resten av landet! :hihi :D

Synd bara att ni är lika intelligenta som ni kör fort.
App app :ajjabajja
Inte komma med liten snopp kommentarer nu bara för att alla utomstående inte ser 08:eek:r som dom gudar era mammor tror ni är :)

Det var ju å andra sidan rätt väntat av några som likt guldfiskar simmar runt i sina små ankdammar på bogan och bulten, naivt troende att det här är att uppleva hela världen, och att flockbeteendet är "the only way of life". :hihi

Det förblindade flockbeteendet kännetecknar annars det mesta i regionen, vilket syns på er vilja att leva fritt genom att umgås i grupperingar som Livets Ord och att ni gärna bosätter er i områden som Knutby :D

Tänk om ni bara begrep att bortom bogan och bulten finns det en hel stor värld att upptäcka, fast så långt får ni kanske inte simma iväg för mamma eller pastor Ekman? :rolleyes:

(Ånä, en resa till skåneland gör ingen globetrotter, så den räknas inte :tungan)

:backontop

Last edited:

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Tänk om ni bara begrep att bortom bogan och bulten finns det en hel stor värld att upptäcka, fast så lång får ni kanske inte simma iväg för mamma eller pastor Ekman? :rolleyes:

(Ånä, en resa till skåneland gör ingen globetrotter, så den ränas inte :tungan)

du pratar ju om uppsala. inte roslagen.. du är villse..
popcorn.gif

Kan ränka upp några i denna tråd som gör det, men efter antal av utskällningar så har dom slutat skriva.

någon som vill ha mer saft å
popcorn.gif
??

Last edited:

Marqus

Ny medlem
Gick med
15 Jul 2007
Hoj
Ducati 620, Husqvarna WR 125 -96, Iq shift 600
App app :ajjabajja
Inte komma med liten snopp kommentarer nu bara för att alla utomstående inte ser 08:eek:r som dom gudar era mammor tror ni är :)

Det var ju å andra sidan rätt väntat av några som likt guldfiskar simmar runt i sina små ankdammar på bogan och bulten, naivt troende att det här är att uppleva hela världen, och att flockbeteendet är "the only way of life". :hihi

Tänk om ni bara begrep att bortom bogan och bulten finns det en hel stor värld att upptäcka, fast så lång får ni kanske inte simma iväg för mamma eller pastor Ekman? :rolleyes:

(Ånä, en resa till skåneland gör ingen globetrotter, så den ränas inte :tungan)

En förläng version av mitt första inlägg in denna tråd :)

Kenny_kx

På Tjuvjakt
Gick med
3 Aug 2007
Hoj
Buell
Kan ränka upp några i denna tråd som gör det, men efter antal av utskällningar så har dom slutat skriva.

Kunde inte hitta någon som direkt försvarar fortkörningar men däremot massor av folk som medger att det förekommer och så vidare ..

Vilka har man skällt på så de slutat skriva?

Strömma1

Strömma
Gick med
2 Jun 2006
Hoj
GSX 1100 EF/ES
du pratar ju om uppsala. inte roslagen..
Jag vet :)

du är villse..
popcorn.gif
Vilket gjordes på flit i hopp om att få kontakt, eftersom vilsenhet ofta är kännetecknet på en nollåtta :D

Sen ska vi nog inte förringa Uppsalatrakten, för när "bombarna" är borta från bogseund och fastighetspriserna stiger, ja då blir det tomtkö i Knutby igen... :tummenupp

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
denna tråd borde kunna klassas som "The Great Wall of text".

EDIT: glömde ju
popcorn.gif

Roller skrev nått inlägg, men har inte visat sig här sen dess vad jag vet.

de är ju de han gör, skapar, underhåller tråden lite, för att sen sätta sig i soffan å äta
popcorn.gif
å titta på vad alla andra skriver...

popcorn.gif

Last edited:

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Ne det kanske inte hjälper att sätta dit 2st, men det är en god bit på vägen, fattar inte att man kan försvara att köra förfort bland oskyldiga. Bara under denna tråds gång har det vart 2 olyckor på dom inblandade vägarna, 1 av dom var ju singel men den andra var ju en bil inblandad, tycker det är bevis nog om att det inte går åt rätt håll så att säga :näsblod

Vad är det för dynga ?? Vad jag förstår var den andra olyckan ju när en jävla kromoxe drämde in i en bil vilket har inte ett skit med varken Bogan eller bombrepor att göra utan kunde hända (och händer) lite varsom helst. Dessutom vet vi ju inte om vad bilisten gjorde för att förtjäna en HD i baksätet...kanske en vä sväng med ögonen i röven ? Jag skulle köpa snacket om 2 olyckor på kort tid på en stenhård bombad sträcka om det var en plastraket som rammade en stackars bilist som dessutom gjort allt rätt själv. Grejen är att olyckor är relativ sällsynta där i relation till hur oerhört livsfarligt det är att ens vistas i närheten av vägen.

Strömma1

Strömma
Gick med
2 Jun 2006
Hoj
GSX 1100 EF/ES
Vad är det för dynga ?? Vad jag förstår var den andra olyckan ju när en jävla kromoxe drämde in i en bil vilket har inte ett skit med varken Bogan eller bombrepor att göra utan kunde hända (och händer) lite varsom helst. Dessutom vet vi ju inte om vad bilisten gjorde för att förtjäna en HD i baksätet...kanske en vä sväng med ögonen i röven ?
Är du på riktigt?

Jag skulle köpa snacket om 2 olyckor på kort tid på en stenhård bombad sträcka om det var en plastraket som rammade en stackars bilist som dessutom gjort allt rätt själv.
Det tvivlar jag starkt på.

Grejen är att olyckor är relativ sällsynta där i relation till hur oerhört livsfarligt det är att ens vistas i närheten av vägen.
Med den summeringen så kvalade du direkt in i den grupp omogna personer man inte vill möta i trafiken...

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Har jag fått allt om bakfoten eller sitter folk här och på allvar diskuterar om de ska gola ner två stycken hemska fortkörare?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection