NoRegrets
BadKharma
- Gick med
- 24 Feb 2006
- Hoj
- Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
du kanske vill förklara för oss alla hur det är att vara just du ?
du har så mycket att säga och jag förstår att du känner att det är viktigt för dig att få ur dig allt det här , dock så tycker vi andra att det är en skitsak. och inget som några andra än dom som står dig närmast behöver lyssna på .
Nu är det så att det finns människor vars åsikter spelar roll för mig och det finns sådana i vars existens låt vara åsikter skiter jag blankt i eftersom de inte har någon påverkan på mitt liv. Du t ex tillhör de senare..expendable som jag kallar de. Jag skiter i om de andas eller inte, än mindre i vad de tycker, men pro forma kan jag svara att det inte finns någon anledning att förklara för ALLA hur det är att vara mig, det var ju bara du som frågade. Ingen annan är nog intresserad, trots att du tycks ta dig friheten att föra allas talan..och avgöra vad andra tycker är en skitsak.
De som inte känner behovet att läsa vad jag tycker skiter i det, de som stör sig på det använder ignore funktionen, det är vad den är till för....Svårare än så är det inte.