Kuggade!
Allt gick perfekt på säkerhetskontrollen, och banan. Både högfart och lågfart gick helt klockrent, lade varken ner foten eller välte en kon.
När vi väl kom ut i trafiken var det en väldigt enkel väg. Lite landsväg, villaområde och motorväg. Efteråt berättade han att han kuggade mig och förklarade nedan.
På landsvägen gick allt bra enligt mig. Däremot tyckte han inte det hehe.
1. En gång körde jag i 60 istället för 70, då påpekade han detta. Eller han ställde mig frågan, och då det ej var skyltat just där jag svängde in så var jag osäker och höll hellre 55-60 istället för 70.
2. Det var en vänstersväng från landsväg, inga bilar bakom oss, eller framför oss i motsatt körfält. Där blinkade jag korrekt men han tyckte jag skulle ligga mer till vänster, medan som jag låg på halva sträckan mellan mittlinjen och mitten av mitt körfält.
3. På en 60 väg var det högerregeln, jag var fullt medveten om det; och kollade på varje infart för att se om det kom någon bil. Saktade till och med ner när sikten var dålig, men ändå inte så mycket så att det ej skulle flyta på. Där tyckte han att jag skulle ha bromsberedskap vid varje "insväng", d.v.s. handen på bromsen...
Ovan skedde första 10 min, därefter körde vi i cirka 20-30min till och allt flöt på klockrent. :/
De hade kuggat 4st innan mig den dagen och min tid var 12:55. Så sjukt besviken just nu, då både körskolan och alla mina handledare tyckte jag var bra nog. Någonstans känndes det som att han haft en dålig dag för han var lättiriterad och lite kinkig. :/
Aja får väll träna mer på detta.