uppkörning imorgon

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Jag dog helt och hållet :D Han verkade dock digga mig :hihi så jag fick göra om allt flera gången, han tyckte bla att han aldrig sett någon köra så långsamt i krypbanan :D var nog därför jag satte ner foten några gånger :D men när jag skulle bromsa i 90km/h så brast det för mig :hihi Skyller på mcn (V-strom runk) och kommer i framtiden hyra av mcskolan.

Din hornet borde vara ypperlig för manöverbanan?

Jag ska köra upp på min tunga ZX7R (203 kg torrvikt) och den är jobbig på lågfartsdelen. Tyngden drar ner en såfort det lutar lite, och behöver jag ens nämna att svängradien är usel :)

axelsson_vpg

Guest
Peter! , du fixar det nästa gång. enkel match för dig! du klarar det. Lycket till !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PeterNorth

Bannad
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
KTM 625 -06
Peter! , du fixar det nästa gång. enkel match för dig! du klarar det. Lycket till !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vi får se, funderar på att sälja skiten. Känns som man är så långt ifrån :mad:

Din hornet borde vara ypperlig för manöverbanan?

Jag ska köra upp på min tunga ZX7R (203 kg torrvikt) och den är jobbig på lågfartsdelen. Tyngden drar ner en såfort det lutar lite, och behöver jag ens nämna att svängradien är usel :)

det är juh tyvärr en 600cc :( för litet för tung. Hoppas det går bra för dig, din är iallafall inte 2 meter hög.

axelsson_vpg

Guest
näfan, gör inte det. Boka igen så fixar du nästa. jag stoppade ner en fot på lågfarts och gasade på i vändningen för att inte stoppa ner en till och nöp fast den med bakbromsen för att återfå kontrollen, han tyckte det såg bra ut i övrigt. Sen så körde ja ner en kon på högfartsbanan fick göra om och körda inte 50... ja körde typ 43-45 och klarade de. han sa bara bra, då går vi vidare med bromsningen!

Helios

ketchup, stark senap, rostad lök
Gick med
11 Oct 2006
Hoj
Suzuki
Vi får se, funderar på att sälja skiten. Känns som man är så långt ifrån :mad:

det är juh tyvärr en 600cc :( för litet för tung. Hoppas det går bra för dig, din är iallafall inte 2 meter hög.

Hur går det här då? Får du nån mer chans att köra upp? :)

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA