ja den var galen!Rasorblade skrev:Kolla in japanernas inträdesprov till mc-polis! Inget är omöjligt
(finns under bilder och film)
ja den var galen!Rasorblade skrev:Kolla in japanernas inträdesprov till mc-polis! Inget är omöjligt
(finns under bilder och film)
Zeshar skrev:Nu nalkas snart domedagen (uppkörningen) och jag börjar bli nervös som fan.... För att stilla min nervositet så vill jag ha lite bekräftelse Hojen jag ska köra upp på är en kawa zx9r -97 jag bara undrar om det ens går att klara provet med en sådan? Är det några andra här som kört upp med sporthojar och hur är konbanan med en sådan? (har ej övat det än) Jag ska alltså köra upp för obegränsad A fyllt 21 för en månad sen.....
Master_ skrev:Den med undanmanöver 50kmh är inte ett problem om du klarar lågfarts banan.. Den är lite trixig i början.. bara att öva.. det finns ju två olika banor men de kan bestämma riktningen åt dej om de vill.. så i princip är det 4banor för höger och vänster svängen i slutet är olika.. av någon sjuk anledning så är det enklare åt vänster än åt höger. hoppas det går bra.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|