Uppkörning...

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Zeshar skrev:
Nu nalkas snart domedagen (uppkörningen) och jag börjar bli nervös som fan.... För att stilla min nervositet så vill jag ha lite bekräftelse:) Hojen jag ska köra upp på är en kawa zx9r -97 jag bara undrar om det ens går att klara provet med en sådan? Är det några andra här som kört upp med sporthojar och hur är konbanan med en sådan? (har ej övat det än) Jag ska alltså köra upp för obegränsad A fyllt 21 för en månad sen.....

Kompisen körde upp med min "sporttourer" o de tyckte det var en sån svår sporthoj att köra upp på..deras dröm är om alla kommer på en gsx 750 n el honda sevenfiffty..

Öva öva öva, framför allt om du är privatist då skall du överinlära t om.
 

*Micke*

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2005
Ort
Stockaryd
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 K5
Master_ skrev:
Den med undanmanöver 50kmh är inte ett problem om du klarar lågfarts banan.. Den är lite trixig i början.. bara att öva.. det finns ju två olika banor men de kan bestämma riktningen åt dej om de vill.. så i princip är det 4banor för höger och vänster svängen i slutet är olika.. av någon sjuk anledning så är det enklare åt vänster än åt höger. hoppas det går bra. :tummenupp


Jo jag gjorde den på 50km/h övade den en gång typ sen sa farsan att det är onödigt att köra den mer.... Den va ju fan skitlätt, den andra lågfartsgrejen kan bli lite svårare men det gick ganska bra den me. Sen det du säger om lättare vänster än höger stämmer inte på mig, jag är tvärtom :kocko
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top