Hahaha, det där är lite lurigtJag hejade på två västförsedda V-twinnar idag vid Vittinge. Inte ett vitten till reaktion. Artrit?
Hälsar ni på dom där trehjuliga Can-Am spyder? i så fall kan man ju hälsa på alla med en Cab också!
Hälsar ni på dom där trehjuliga Can-Am spyder? i så fall kan man ju hälsa på alla med en Cab också!
Följdfråga! Hur många varvar när barn ger tecken åt en att varva?Riktigt små barn på trehjuling hejjar jag alltid på.
Följdfråga! Hur många varvar när barn ger tecken åt en att varva?
Jag gör det ibland beroende på omgivning i övrigt, men det låter lite töntigt när jag har originalburken på.
dom brukar hur som helst bli rätt nöjda
Då föreslår jag att du läser en gammal tråd.Jag förstår inte varför man ska vinka.
Åkte en en bit idag åxå. Mej hälsar 95 % på. Även låga harleys med högt styre. Så på det stora hela är det trevligare ute i det verkliga livet än här. Tycker folk här mest är oense här?Fast å andra sidan är det bara på zoopet (ett forum för djur å i mitt fall akvariefiskar) som det har varit trevligt på?
Och kanske triggar det återväxten...små barn får väldigt gärna provsitta om jag e med, en liten teling som får sitta på hojen med stora ögon o dra lite i gasen gör gott för skälen.
Ang motorväg så är det ju rätt ovanligt att det hälsas på de sträckorna här i Sverige. Efter några resor till Europa har jag dock noterat att de hälsar konsekvent även på motorväg där nere så numera gör jag det även här i Sveriges lite allt som oftast.Motorvägen hälsar jag inte på andra, oftast. Har en kass vänsteraxel och vinddraget i 120 är inte skönt (gubbhoj.com). Plus att på motorvägen är vi väl bara för att vi måste?
Däremot hälsar jag i princip överallt annars. Mötte nog en hojåkare till fots i Norge, han var ute med hunden längs väg 3 mitt i ödemansland och vinkade glatt, då blev jag glad efter många timmars ensamhet ?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|