sevehem skrev:Ha det godis och hör av dig när det finns chans att åka bana!
Teo skrev:
Snyggt men nu måste du putsa upp grenrören - de ser för sorgliga ut på den där fina hojen.metkallica skrev:då hade man monterat skivorna. vad tycks?
Gustav O skrev:Snyggt men nu måste du putsa upp grenrören - de ser för sorgliga ut på den där fina hojen.
sevehem skrev:Skall bli kul att se hojen på vägarna, förresten hur känns det att Johanna antagligen kör om dig på framhjulet om hon har lust??,....
Anciol skrev:Lust har jag nog, men kalle blir så grinig så för husfridens skull så skryter jag bara att jag KAN göra det om jag vill...nåt måste han väl vara bra på
Audiman skrev:Hur långt hade den gått eftersom den började ta olja å dricka mkt bensin?
Eller var den grymt dåligt behandlad?
sevehem skrev:Tjena!
Var ju som bekant ute och kollade in din hoj och även Johannas och de andra som stod där!
Det kommer bli riktigt fint, ramen såg ju hur bra ut som helst, ställer mig lite undrande till ommålningen bara, dina kåpor såg ju skitbra ut plus att jag gillar färgen.
Spanade in sadeln oxå och jag kan bara gratulera till ett jävligt bra jobb, (jag har sytt en bilklädsel en gång så jag vet vad du haft att pyssla med och det är inte lätt att få det så "fabriksperfekt" som du har fått det!
Skall bli kul att se hojen på vägarna, förresten hur känns det att Johanna antagligen kör om dig på framhjulet om hon har lust??,....
Fast jag kanske inte ska säga så mkt,...
Hörs!
Hassle skrev:Orange ser ut att bli skitsnyggt. Om du vill kombinera vitt och orange och racelack så fanns det ju ett Fast Orange team som körde YZF750. Kan inte hitta någon bild just nu men jag har för mig att den var vit med någon orange dekal. Bara en tanke som slog mig.
Är det ur-ZX9:an som också finns i garaget? Den snyggaste hojen som byggts tycker jag.
metkallica skrev:Det får jag ta och kolla upp. Du kan väl posta en bild om du skulle hitta en. Och vad det gäller garage kompisarna så är det två st ZX9 en 94a o en 95a vill jag minnas. Sedan står där även en ZX7a och en gpz600.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|