Robe
Två fötter på jorden, ett hjul i marken!
Fick tillbaka kortet i februari och hojen bör vara monterad och startklar i början av juni... då är jag game som aldrig förr Kör hårt så länge!!
Slipper man gallonbyxor så lär det bli ett par reporÄr det nån som ska ut å åka i helgen?
Slipper man gallonbyxor så lär det bli ett par repor
Fest ikväll, så är man fit for fight i morgon så kommer jagdet blir nog en vända till plantagen på söndag om det inte regnar...
Syns vi där????
Östhammars MK anordnar Supermototävling 6-7/6 och ni som åker redan supermotard kanske är extra intresserad att kanske se åkning på väldigt nära håll som t.ex funktionär hör av er till mig (PM) så tar vi det därifrån vad ni kan tänkas bidra med,för våran del är det naturligtvis fritt inträde,mat m.m och en trevlig gemenskap.
Ni som är extra,extra intresserade,kanske vill även hjälpa till innan med uppbyggnad av banan osv. har vi arbetsdag fortlöpande med start nu på onsdag 18:00.
Välkomna!
Bana har jag åkt tillräckligt med endurosvampfjädring och gatdäck. Får bli den dagen när jag har separat hoj för endamålet i så fall... tyvärKom ut till Lunda och kör på nån träning vettja!
Någon som åker motard i Uppsala nu för tiden? Har inte sett en enda.
Håller koll på gameover för fulla muggar. Japp, jag på yamman.Som sagt, vi är ett gäng som åker motard. Håll lite koll här på game over forumet så är det bara att haka på nästa gång. Visst var det du som hade den blå yama 450:in?
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|