Johan, Badboy, Zeal och Plysch bör hämta sina Motard tröjor snarast möjligt för jag flyttar till Örebro på MÅNDAG...
Får vi se ännu fler glada ansikten från Uppsala på nästa motardkurs som hålls den 30 - 31 augusti på Åland?
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=184611
10 mån + 3000:- i böter blev det.
Tillbaka igen i mitten av feb, med vilken slags hoj återstår att se
fy fan!! jag väntar på dig o ser fram mot en rolig sommar 2009 då ska det inte stannas ett dugg10 mån + 3000:- i böter blev det.
Tillbaka igen i mitten av feb, med vilken slags hoj återstår att se
fy fan!! jag väntar på dig o ser fram mot en rolig sommar 2009 då ska det inte stannas ett dugg
blev stoppad i, söndags kväll av bosse batong, skit tjurig, han fråga om jag hade visat fingret åt polisen nån gång, vad svarar man ?? nej absolut inte her konstapel hehe man ska inte stanna när dom vill det!!
ha det gått så länge festa hårt hela sommaren o vintern!!
Vilken grinpelle!Blev själv förföljd av en mc-snut idag i ca 1 km tills jag kom hem till garaget. Såg honom stående i en korsning och hoppades på att han inte skulle följa efter. Har ju reg.skylten monterad unde bakskärmen.
Nog fan hakade han på och jag låtsades som ingenting uttan körde hem till garaget. Där frågade han mig om jag hade körkort och efter det gick han på om reg.skylten. Han tycket att den inte satt tillräckligt synlig och jag kontrade med att jag så den klart och tydligt. Han hävdade att man bara såg översta raden genom att jag tyngde ner bakändan. Det stämmer säkert bra, men jag ville ifrågasätta hela hans argument.
Han frågade sedan om jag hade fått något tidigare påpekande om skylten vilket jag inte hade. Då kläckte han ur sig att jag nu minsann skulle få det. Jag sa att jag inte kommer att skriva på något papper utan att jag ville se lagstödet angående skyltens placering. Han sa att han inte behövde visa detta utan att det var utifrån han bedömning som man tydligen går. Jag sa att enligt min bedömning så ser man skylten, men ha trilskades ändå med att det var hans ord som gällde och detta var en flygande besiktning.
För att göra historien kortare så hävdade han att det idag åkte runte en massa motarder som viker in skyltarna och gömmer dom för polisen bara för att dom sedan ska kunna köra ifrån dom. Jasså sa jag..... Hade jag ingen aning om sa jag. Men eftersom han tyckte att jag var så gammal så höll väl inte jag på med sådant. Nej då svarade jag glatt...
Jag fick inga böter, men ett påpekande om mindre brister på cykeln vilket leder till böter nästa gång dom stoppar mig och felet inte ät åtgärdat. Så nu lär jag bli tvungen att flytta på skylten igen.
Man märker tydligt att även farbror blå inte gillar motarder
Vilken grinpelle!
Fick du något för Akran? Är lite "rädd" för det ibland nämligen hähä
Stod brevid en patrull på Kungsgatan i förra veckan och de bara glodde kostigt på mig
Jag svängde höger och de gjorde en u-sväng så jag trodde nästan de skulle följa efter på håll men jag slapp.
Hehe, ja kanske fanns det ändå lite "hojåkare" i honom trots alltHehe... Han sa inget om Acrasystemet. Nu körde jag jäkligt lugnt eftersom jag visste att han hakade på mig, men visst låter det mycket ändå. Han kanske var lite snäll i alla fall?
Blev själv förföljd av en mc-snut idag i ca 1 km tills jag kom hem till garaget. Såg honom stående i en korsning och hoppades på att han inte skulle följa efter. Har ju reg.skylten monterad unde bakskärmen.
Nog fan hakade han på och jag låtsades som ingenting uttan körde hem till garaget. Där frågade han mig om jag hade körkort och efter det gick han på om reg.skylten. Han tycket att den inte satt tillräckligt synlig och jag kontrade med att jag så den klart och tydligt. Han hävdade att man bara såg översta raden genom att jag tyngde ner bakändan. Det stämmer säkert bra, men jag ville ifrågasätta hela hans argument.
Han frågade sedan om jag hade fått något tidigare påpekande om skylten vilket jag inte hade. Då kläckte han ur sig att jag nu minsann skulle få det. Jag sa att jag inte kommer att skriva på något papper utan att jag ville se lagstödet angående skyltens placering. Han sa att han inte behövde visa detta utan att det var utifrån han bedömning som man tydligen går. Jag sa att enligt min bedömning så ser man skylten, men ha trilskades ändå med att det var hans ord som gällde och detta var en flygande besiktning.
För att göra historien kortare så hävdade han att det idag åkte runte en massa motarder som viker in skyltarna och gömmer dom för polisen bara för att dom sedan ska kunna köra ifrån dom. Jasså sa jag..... Hade jag ingen aning om sa jag. Men eftersom han tyckte att jag var så gammal så höll väl inte jag på med sådant. Nej då svarade jag glatt...
Jag fick inga böter, men ett påpekande om mindre brister på cykeln vilket leder till böter nästa gång dom stoppar mig och felet inte ät åtgärdat. Så nu lär jag bli tvungen att flytta på skylten igen.
Man märker tydligt att även farbror blå inte gillar motarder
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |