Berättade du för nya ägaren på hur många ledder man kan köra den på??Triplen har hittat ny ägare och jag fick för mig att testa motard
Berättade du för nya ägaren på hur många ledder man kan köra den på??Triplen har hittat ny ägare och jag fick för mig att testa motard
Berättade du för nya ägaren på hur många ledder man kan köra den på??
Givetvis, att färdas med hojen upponer är verkligen underskattat
Ett tack till husan som hade lite uppvisning på västra ågatan, sysslomansgatan, och råbyvägen (Ca 2115)
det var nog jag som e skyldig till det tror ja, det e svårt att hålla båda hjulen i marken hehe
Vilken tur att de inte var kungsgatan du slangade på... för de får man absolut inte göra har ja hört... för o inte snacka om vaksalagatan!!!!
Va? Är det någon som haft synpunkter?
det var nog jag som e skyldig till det tror ja, det e svårt att hålla båda hjulen i marken hehe
Nån som ska ut och svina ikväll/em? Jag är på!
BTW. Någon som har eller känner till en 650 till salu- från 04 och nyare, billigt
Jag satt precis och tänkte samma tanke... Jag slutar typ 17-17:30 så jag träffas gärna någonstans vid 18-18:15.
okej, det funkar! 18 vid pumpen?
18:00 it is!Absolut OBS! Jag kanske inte hinner tanka tills dess... men det löser vi
Nån som ska ut och svina ikväll/em? Jag är på!
BTW. Någon som har eller känner till en 650 till salu- från 04 och nyare, billigt
Jonas, det var jag som morsade på dig häromdagen utanför flogsta, om du undrar va de va för idiot
Vilken tur att de inte var kungsgatan du slangade på... för de får man absolut inte göra har ja hört... för o inte snacka om vaksalagatan!!!!
för dom som inte förstod... IRONI dominerar mitt inlägg
Fått ihop den nu alltså??
Åfan... vad slutade det med då? Vårdslöshet i trafik? Eller blev det värre??
Jonas, jodå, det såg jag Men ja visste inte om du visste vem du morsade på! Hehe. Jävulskt snygg båge föresten!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|