Vaporize
#111 Supermoto
jasså vart såg du mig då?
Murargatan såg jag dig på..
Jag var ute och körde hela eftermiddagen i solskenet..såå najs
jasså vart såg du mig då?
Prata med Andreas Bladlund på Bladlunds finmekaniska i Storvreta. Jag har bara hört positiva kommentarer om honom i samband med bänkning.
O så vill vi se många motardåkare på AW´n imorrn!!!!111
Vart är alla motardåkare då? Sladdade omkring på gruset idag och såg inte en själ på 2hjul! Blev kallt när solen gått ner
Jag passade på att fira fredagen med att jobba och hade nog inte åkt annars heller, kändes så jävla kallt
Blomquist: Återkom gärna med priser hos bladlunds.
Kamikaze kid håller ju på med ett bänkbygge, vet dock inte om det står klart än?? Det kan han nog själv svara på
//Robin
imårrn ska jag fan försöka ut å gasa lite men måste först byta blinkersena å städa kåken .... MEN sen om vädret tillåter !
Ser du en svart ktm 625 så stanna mig. Behöver ledsagare
Har min cykel inlämnad hos honom för förgasarbyte/bestyckning samt bänkning.
Bänken ska vara klar till nästa fredag så vi får hoppas att det blir så.
Blev så trött på ert snack om att köra att jag gick ut i garaget och skruvade isär min i stället när jag ändå inte kan köra pga jobb...
haha jag som ledsagare..... nja... inte så haj på skyssta vägar ... men mina vägar till kåken e för jävla roliga MEN snön ligger kvar länge här så om jag ska ut imårrn så måste jag sladda lite innan jag kommer ut på torr väg... men jag vinkar till å hoppas att det e du om jag ser dig.... jag kör gula duken vart vet jag ej..-.. drar mig in t stan tror jag isf å ser vad som händer....
å sen e det ju inte så varmt å bra med fäste så .....så roligt e det svårt att ha vid dessa vägar nu...
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|