Rydstedt1989
Guest
Det har varit mycket frågor den senaste tiden, både i forumet och via PM, om hur man blir medlem osv. Så jag tänkte reda ut detta här och nu, och så får ni andra komplettera det som jag missat.
Vi är ju som de flesta märkt ingen riktig "klubb" utan mer ett gäng som gillar att åka hoj och ha kul ihop. Vi har ingen klubbstuga och inga möten, och följdaktligen finns det ingen medlemsavgift heller. Ses gör vi när vi åker hoj, festar eller trakasserar varandra här på SH.
Vad som brukar nämnas som krav för att få haka på är att man helt enkelt tar på sig ett glatt humör och dyker upp nån av de vanliga tillställningarna. Det kan vara nån av onsdagspubarna vi haft nu i vinter, Rörkenkörningarna, Racen som körs i Tierp eller Lunda, nån av de vanliga landsvägskörningarna, en fika i Sigtuna, eller någon av festerna som brukar anordnas hemma hos någon titt som tätt. Är man bara en trevlig prick/prickelina och bor på sånt avstånd att man kan tänka sig att komma till Uppsala då och då så kan jag nästintill lova er att ni kommer att få flera nya och goa vänner! Eller vad säger ni andra?
Varsågoda att tagga på!
Då kan jag ju säga att ni har en till "medlem" här. kommer försöka hänga på så ofta det går i sommar!
är ju ganska grön i hojvärlden, om man bortser från bönpallen/tanken sen innan man kunde lägga ihop 2+2
men ni verkar vara ett riktigt trevligt gäng. ser fram emot våren.
ses på vägarna.
(kommer nog hamna på nivå 5 snart )
Mvh Calle